Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009

ΦΕΥΓΕΙ Ο ΛΑΛΑΚΗΣ?

Σαν βόμβα ήχησε στα αυτιά όλων μας τα όσα είπε ο Λάκης Λαζόπουλος στη συνέντευξη που παραχώρησε στο ραδιόφωνο του Star.
O δημοφιλής ηθοποιός αποκάλυψε ότι εγκαταλείπει την τηλεόραση και μαζί με αυτήν την και Αθήνα, πηγαίνοντας να ζήσει στο υπέροχο εξοχικό του στο αγαπημένο του νησί την Πάρο.
Ο διασκεδαστής-ηθοποιός δήλωσε πως θέλει να ασχοληθεί με τη συγγραφή, ενώ αποκάλυψε και ποια εκπομπή θα ήθελε να παρουσιάζει αν έπρεπε αναγκαστικά να κάνει στην τηλεόραση, την εκπομπή του Σταύρου Θεοδωράκη .
Ωστόσο αξίζει να σημειωθεί πως ο δημοφιλής ηθοποιός του χρόνου ολοκληρώνει 30 χρόνια επιτυχημένης πορείας στην ηθοποιία και όπως ο ίδιος χαρακτηριστικά και με το δικό του μοναδικό ύφος είπε έτσι γι αυτόν κλείνει ένα κύκλος ζωής και αρχίζει ένας καινούριος.


Εγώ τώρα τι να ευχηθώ γιάυτο το ανθελληνικό σκουλήκι?
Στα τσακιδια κι ακόμη παραπέρα?
Να του κάψουν το εξοχικό και το σκάφος οι ομοϊδεάτες του?
Να μην ασχοληθώ καθό λου με ένα τέτοιο υποκείμενο?
Να ναυαγήσει έξω απο το εξοχικό του στην πάρο πλοιάριο με 200 αφγανούς,οι οποιοι θα βρούνε κατάλυμα στο σπίτι του?


Μάλλον το τελευταίο ε???



Α ρε λαλάκη...θα μας λείψεις.


ΕΛΑΒΑ ΤΟ ΕΞΗΣ MAIL..

Φίλε αφού πρώτα απ όλα σε συγχαρώ για το ιστολόγιο σου θα ήθελα να σου πω κ να παραθέσω κάποιες διαπιστώσεις σχετικά με τον ενοχλητικό ακατονόμαστο που μας απασχολεί.
Προ 2-3 ετών (ίσως κ πιο πολύ δεν θυμάμαι κ καλά ) όταν είχε χαμηλές ακροαματικότητες είχε κάνει τουλάχιστον μια εκπομπή μιλώντας κατά της εταιρείας δημοσιοποιήσεων, διότι η συγκεκριμένη εταιρεία του έδινε πολύ χαμηλά ποσοστά κ πριμοδοτούσε άλλες σειρές που έπαιζαν εκείνη την ώρα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά μια φράση που είχε πει αμφισβητώντας τα υψηλά ποσοστά των άλλων εκπομπών ότι για να βγουν  τόσο υψηλά νούμερα (γύρω στο 40-45%) θα πρέπει να είναι  οι μετρητές σε κάποια εντατική μονάδα κ οι άνθρωποι που παρακολουθούν να είναι σε κώμα.
Από τότε κ μετά άλλαξε άρδην το μερίδιο της τηλεοπτικής πίτας, του χορηγήθηκε σαφώς πιο μεγάλο κομμάτι κ έγινε ο “αδιαμφισβήτητος” με την βοήθεια κ των μεσημεριανών κουτσομπολοκατινάδικων εκπομπών.
Αν κ από τότε κ μετά δεν τον έχω ξαναπαρακολουθήσει παρά μόνο αποσπασματικά δεν νομίζω να έχει ξανακάνει τέτοια εκπομπή κατά της συγκεκριμένης εταιρεία τηλεμετρήσεων (δεν υπάρχει κ λόγος άλλωστε όπως καταλαβαίνετε).
                Αυτή είναι η πρώτη διαπίστωση η δεύτερη αφορά στο θέμα των λαθρομεταναστών κ στον τρόπο που το χειρίζεται το ευαίσθητο από όλες τις απόψεις ζήτημα .Μπορεί να πάει μια βόλτα σε γειτονιές που ζουν αλλοδαποί κ Έλληνες, υποβαθμισμένες γειτονιές με χαμηλά σπίτια φτωχούς κ αμόρφωτους αλλά καλόκαρδους  ανθρώπους, να δει τι υπομένουν καρτερικά οι συμπατριώτες μας κ μετά να μιλήσει για ρατσισμό .Επειδή εγώ έχει τύχει να δουλέψω σε γειτονιές με τέτοια χαρακτηριστικά κ το έχω δει με τα ίδια μου τα μάτια. Οι Έλληνες μεγάλοι σε ηλικία (πρόσφυγες μικρασιάτες κ όχι μόνο) για πολλά χρόνια μένουν στα ίδια σπίτια κ τώρα στα γεράματα τους, βρίσκονται  υπό ένα ιδιότυπο καθεστώς ομηρίας το οποίο έχει τα εξής χαρακτηριστικά: Από εκεί που ζούσαν σε μια ήσυχη γειτονιά, με τα στενά ασβεστωμένα δρομάκια, τα χαμηλά για 2-3 άτομα παλιά σπίτια κ ευωδιαστές γλάστρες με λουλούδια ,είδαν τα διπλανά τους σπίτια να τα νοικιάζουν οι κληρονόμοι των πρώην γειτόνων τους σε αλλοδαπούς. Και  ενώ ως ενοικιαστής εμφανίζετε ένας Χ αλλοδαπός στο σπίτι φτάνουν να κατοικούν 7-8 συμπατριώτες του οι οποίοι πληρώνουν ενοίκιο 80-100 ευρώ το μήνα κατ  άτομο. Δηλαδή ένα σπίτι 60-70 ετών χωρητικότητας 3 ατόμων  νοικιάζετε σήμερα από 560 ως 800 ευρώ. Φυσικά αυτά τα χρήματα τα παίρνει ο Χ (αρχικός αλλοδαπός) ενοικιαστής, ο ημεδαπός  ιδιοκτήτης παίρνει γύρω στα 200 ευρώ .Για να μην μιλήσω για υπόγεια καταστημάτων όπου εκεί χωράνε 25-30 άτομα. Φανταστείτε όλο αυτό το σκηνικό προσθέστε μυρωδιές από παράξενα κ άγνωστα σε μας μπαχαρικά , προσθέστε  σε αυτό το χαρμάνι την μυρωδιά από 7-8 ζευγάρια παπουτσιών αφημένα έξω από την κεντρική πόρτα του σπιτιού, αφαιρέστε λουτρό κ στοιχειώδεις κανόνες υγιεινής  κ για κλείσιμο βάλτε κ μια θερμοκρασία 38 βαθμών κελσίου .Ο οποιοσδήποτε θα αντιδρούσε. Αυτοί οι ηλικιωμένοι συνάνθρωποι μας δεν λένε λέξη άλλοι γιατί φοβούνται κ άλλοι γιατί δεν πιστεύουν ότι μπορεί να γίνει κάτι μιας κ οι κακουχίες είναι της μοίρας τους . Αν θέλουμε να τα λέμε όλα να λέμε κ αυτά. Κλείνοντας θα ήθελα να επισημάνω ότι κατά την ταπεινή μου γνώμη ναι υπάρχουν έλληνες που είναι ρατσιστές αλλά αυτοί οι έλληνες μισούν μόνο μια ράτσα, φυλή, γένος, πες τε το όπως θέλετε .Είναι μισέλληνες Γενίτσαροι  κ μισούν τη ράτσα των Ελλήνων ,μισούν το γένος των Ελλήνων μισούν τους ΕΛΛΗΝΕΣ.

Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2009

Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΑΣ ΜΑΛΑΚΗΣ ΚΙΝΑΙΔΟΣ,ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ


Πόσα παίρνει ο Λάκης για κάθε εκπομπή;

[λαζόπουλος+λακ+νε.png]Βάραγε ο Λάκης αλλά όσες ...γροθιές έδινε στον Γιωργάκη τόσες μονάδες πάνω πήγε ο πρωθυπουργός. Και τελικά τον εξέλεξαν με μεγάλη διαφορά!

Ο Λάκης όμως που είναι κοντά στον λαό πόσα παίρνει για τις εκπομπές του;

Μήπως είναι...

170.000 για κάθε εκπομπή και συνολικά 5,1 εκ. ευρώ; Πόσα πήρε από την Γιάννα για τα dvd που έδωσε στον 'Ε.Τ' που έκλεισε και πόσα από το τηλεπεριοδικό για τους 'Μήτσους'; Να τα λέμε όλα δηλαδή.

Όλα μαζί Λάκη μήπως βγαίνουν μια πολύ μα πολύ μεγάλη περιουσία που σε καθιστούν ως έναν από τους πιο πλούσιους Έλληνες;



http://troktiko.blogspot.com/2009/10/blog-post_4134.html

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟ ΑΠΛΥΤΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΚΟΥΛΗΚΙ

ΛΑΖΟΠΟΥΛΕ...ΟΛΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ..ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΟ..


ΚΟΥΦΑΛΑ ΛΑΖΟΠΟΥΛΕ... ΚΟΚΚΙΝΕ ΦΑΣΙΣΤΑ!!!

" Λαζόπουλος: "Κάτι είπε ο Μουζουράκης για την σημαία, δεν ξέρω ακριβώς, δεν το είδα....." και συνέχισε στα του περιστατικου..




ΡΕ ΚΟΥΦΑΛΑ ΛΑΖΟΠΟΥΛΕ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΣ ΤΕΛΙΚΑ....
ΝΤΕΜΕΚ ΔΕΝ ΕΙΔΕΣ ΤΟ VIDEO ΚΑΙ ΠΑΠΑΡΙΑ..
ΒΓΕΣ ΜΩΡΗ ΛΟΥΓΚΡΑ ΕΥΘΕΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ ΤΟΥΣ, ΠΕΣ ΤΟΥΣ ΜΠΡΑΒΟ ΠΕΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΗΡΩΕΣ... ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΕΣ... ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΥΠΑ... ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ!!!
ΑΦΟΥ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΘΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 60%...

blogareis.blogspot.com

Video - Ο Λάκης Λαζόπουλος , «γουστάρει» τα λαθρομεταναστόπουλα και ειρωνεύεται τα αμόρφωτα Ελληνόπουλα ...



Στιγμιότυπο από το χθεσινό (Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009) «Άλ Τσαντίρι Νιούζ» του «Άλφα»: Ο Λάκης Λαζόπουλος θέλησε να μάς αποδείξει ότι, τα μεταναστόπουλα είναι καλύτεροι... «Έλληνες» από τα πραγματικά Ελληνόπουλα! Και τί σκαρφίστηκε ο μπαγάσας; Βρήκε δύο μικρές αραπίνες - ντυμένες... «μπουμπουλίνες» - που ξέρανε απ' έξω κι ανακατωτά το τι ακριβώς συνέβη την 28η Οκτωβρίου 1940. Αμέσως μετά, μάς έδειξε 4 Ελληνόπουλα που δήλωσαν ότι το 1940 είπαμε το ΟΧΙ στους... Τούρκους! Ο Λαζόπουλος, μισεί πραγματικά την Ελλάδα και χρησιμοποιεί την μεγάλης ακροαματικότητος εκπομπή του, για να κάνει Ανθελληνική και Ακροαριστερή Προπαγάνδα. Άξιος ο μισθός του (160.000 ευρώ κάθε εβδομάδα)... Δείτε το βίντεο, διότι είναι λίαν διδακτικό για την προπαγανδιστική ικανότητα τού αστράτευτου Λαζόπουλου...

Απο:



http://esxatianasxesi.blogspot.com/2009/11/video_04.html

Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2009

Ο Λαζόπουλος θα είναι πάντα η . . . . .

 


Αναρτήθηκε από EgoEtsiToVlepo

Λαζόπουλε είσαι ηθικός αυτουργός

Στοχοποίησες ένα παιδί που απο αφέλεια έκανε μια δήλωση στην τηλεόραση.

Σίγουρα απο αφέλεια το έκανε γιατί είναι μάλλον άσχετο το παιδί και δεν γνωρίζει το σύστημα των ρουφιάνων.


Αν ήξερε τι γίνεται σίγουρα θα φυλάγοταν.

Αν οι παρακρατικοί φίλοι σου αγγίξουν έστω και μια τρίχα απο τα μαλλιά αυτού του αθώου παιδιού να ξέρεις οτι πρέπει να δικαστείς για ηθική αυτουργία σε έγκλημα.

πηγή
Σχόλιο:Αν ήταν αναρχιφασίστας το παιδί, ο Λαζόπουλος θα ΕΙΧΕ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ να βάλει ΚΑΛΥΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ. Ήξερε ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τι κάνει!
ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΑΦΡΥΝΤΙΚΟ ΣΤΟΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΗ ΤΗΣ ΣΗΨΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΜΟΥ!
ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΑΦΡΥΝΤΙΚΟ ΣΤΟ ΚΟΛΛΗΤΑΡΙ ΤΗΣ ΓΙΑΦΚΑΣ ΤΩΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΩΝ!

Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2009

ΠΡΟΣΤΥΧΗ ΑΠΡΕΠΕΙΑ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΥ

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο υπηρέτης ξένων συμφερόντων, ο δούλος της εργοδοσίας των Γερμανών του Alpha, ο αριστερός με την δεξιά τσέπη, παρεκτρέπεται και υβρίζει κόμματα και δημοκρατικούς θεσμούς.

Ο μέτριος θεατρίνος που το καλοκαίρι στην Πάρο ήταν η κολλητή παρέα του κατηγορούμενου για παιδεραστία Ρομάν Πολάνσκι(καρατσεκαρισμένο)απόψε στην εκπομπή του ειρωνεύτηκε -και έχυσε δηλητήριο στο όριο της υβρεολογίας- τον Λαικό Ορθόδοξο Συναγερμό(Λαός) λέγοντας πως δεν θα του πούν οι βουλευτές του Λαός πως θα αποκαλεί το κόμμα. “Θα το αποκαλώ, όπως θέλω και όπως μου γουστάρει”είπε το βαρύ πεπόνι του πιο αποτυχημένου ελληνικού σταθμού, λέγοντας κι άλλα πολλά χυδαία.

Κύριε κολλητέ του κατηγορούμενου ως παιδεραστή(σου αρέσει να σε αποκαλούμε κι εμείς όπως γουστάρουμε μέτριε Θεατρίνε;άψε να υβρίζεις κόμματα και δημοκρατικούς θεσμούς.


Και μια υπόμνηση. Θα σε κριτικάρουμε όπως κριτικάρεις. Ουδείς υπεράνω κριτικής, κολλητέ αλλοδαπών παιδεραστών

Θα σε κρίναμε ακόμα και εαν εξύβριζες και εξέθετες τον οποιονδήποτε.Έχε το υπόψι σου. Σε μας δεν περνάνε αυτά που ήξερες και που βέβαια δεν τολμούν να ειπωθούν στα άθλια θέατρα των μεσημεριανών εκπομπών.

Κατάλαβες, κολλητέ των παιδεραστών;(άντε των φερόμενων ως παιδεραστών για να είμαστε και ακριβείς με την ποινική δικονομία).

Μόκο. Σε αυτό το τόπο γνωρίζουμε όλοι τις συνήθειες των άλλων. Άντε για να μην αρχίσουμε το ξεμπρόστιασμα νυχτιάτικα…




http://hellenicrevenge.blogspot.com/2009/10/blog-post_1117.html

Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2009

Ρεσιτάλ τρομολαγνείας από Λάκη και Μάκη

Τάδε έφη Λάκης Λαζόπουλος χθες στην όλως τυχαίως έκτακτη προεκλογική εκπομπή του (να δώσει μία ώθηση- όπως πάντα - να μπει κι ο Αλεξάκης στη Βουλή)
"Και οι πλούσιες οικογένειες έχουν παιδιά που σκέφτονται,πρέπει να ακούσουμε την νεολαία που είναι στραμμένη προς αυτές τις θέσεις"

Τι νομίζατε δεν έχουν προβλήματα τα παιδιά με τα Τρουσάρντι, τις Ρόβερ και τις σπουδές στην Αγγλία; Δεν είναι πρόβλημα να μην ξέρεις που να τσακίσεις τα λεφτά του νεόπλουτου μιζαδόρου μπαμπά σου; Πως είπατε; Εσείς ξεφορτώνετε καφάσια στου Ρέντη και το βράδυ πάτε νυχτερινό; Και πρόβλημα το θεωρείτε αυτό; Τσάμπα γυμναστική και γλυτώνετε και τα Joe Wider, αφήστε που δεν ξενιτεύεστε για σπουδές στο εξωτερικό.

Επίσης έδειξε από ρεπορτάζ που αναφέρθηκε ότι ένας από τους κατηγορούμενους έφτυσε την κάμερα και τους δημοσιογράφους,και έλεγε ότι κάμερα έφτυσε,όχι την σημαία,όχι ένα ιερό σύμβολο.

(Αμνησία δεν έχουμε πάθει ακόμα Λάκη μας. Ξέχασες ατιμούτσικο τι έλεγες περιχαρής όταν τα ιδια "παιδιά" της Εκάλης- παρεπιπτόντως από πότε οι ενήλικοι κατ'επιλογή αποκαλούνται "παιδιά";- έκαιγαν την ελληνική σημαία; Μόνο κάψτε κι άλλες δεν είπες..)

Ή μήπως αν οι νεολαίοι ήταν εθνικιστές,θα ούρλιαζες για "φασισμό" ; Έτσι γιατί πάνω από όλα είναι "δημοκράτης" ο Ταπαίρνογλου παπαγάλος.

"Τα "παιδιά" αντιδρούν και καλά κάνουν...τί σημασία έχει αν ειναι απο εύπορη οικογένεια;" λέει ο Λάκης.

Είπαν να πνίξουν την ανία τους μιας και προβλήματα για καθημερινή επιβίωση δεν έχουν Λάκη; Τα παιδιά του Αρμάνι, της Ντονατέλα και των κάμπριο δεν μας είπες από που υποκινούνται Λάκη;

Συνέχεια με Μάκη στον Κίτρινο Τύπο:

"τα παιδάκια με τα γκαζάκια" "τα δικά μας παιδιά"

Τα δικά σου παιδιά θα είναι "αριστερούλη" Μάκη... παιδιά της Εκάλης και των Πόρσε... δεν θα είναι σίγουρα όμως τα παιδιά του ελληνικού λαού, τα παιδιά της βιοπάλης.

Άιντε φλούφληδες τρομολάγνοι... μισθωμένοι παπαγάλοι των ξένων υπηρεσιών... ο Έλληνας έχει αντίληψη και το παραμύθιασμά σας δεν απευθύνεται σε πολίτες της Ναμίμπια.


απο:
http://hellenicrevenge.blogspot.com/2009/09/blog-post_7982.html

Αλ τσαντιρι τσιπρας rules...




To είδα εδώ..

Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

Ο λακης,ο συριζα και τα "παιδια"





Αναρτηθηκε απο http://hellenicrevenge.blogspot.com/

Κυριακή 30 Αυγούστου 2009

Υποκινούμενα επεισόδια απο την αστυνομία?Ρωταει ο λακης.Ναι λακη μου κι απο την πυροσβεστικη υποκινηθηκανε..

Δειτε στο παρακατω βιντεο τον ανθελληνα λακη λαζοπουλο να ρωταει το εξης..
Απο ποιον εννοουν ,στο γκαλοπ που εγινε για λογαριασμο της εκπομπης του ,οτι υποκινηθηκανε τα επεισοδια?
Φυσικα το γεγονος οτι οι συριζαιοι που μαζευει για κοινο χειροκροτουν και χαιρονται με την κοινωνικη εξεγερση,ειναι αηδιαστικο.
Τοσοι ανθρωποι μεινανε χωρις δουλεια απο την κοινωνικη εξεγερση λακη μου κι εσυ χαιρεσαι?
Εμ,βεβαια στα παπαρια σου,εσυ δεν θα πεινασεις.
Να σου απαντησω εγω, που κανεις οτι δεν καταλαβαινεις λακη μου ,απο ποιον εννοουν οι πολιτες οτι υποκινηθηκαν τα επεισοδια..
Απο τον συριζα φυσικα πανηλιθιε..
Αντε βρε,σου ευχομαι να δεις το κομμα σου στο 2,9%...




ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ,ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ...

Δευτέρα 10 Αυγούστου 2009

Oι λιμενικοί τρέχουν να εξυπηρετήσουν τον Λάκη



"Στην μαρίνα της νάουσας το λιμενικό σώμα έκανε χώρο (έδιωξε αλλα σκάφη) και μετά έδεσε το σκάφος του κυριου Λαζόπουλου "Right Stuff", τι όνομα κι αυτό? Που να παραπέμπει άραγε? Μήπως στο "Θεραπίν".Μπράβο στο λιμενικό σώμα της Πάρου που κοιτάει να εξυπηρετήσει τους Celebrities και έχει αφήσει ένα....
νησί μπουρδέλο αφού μέχρι πριν ένα μηνα αδυνατούσε να πάρει αποφάσεις επειδή δεν είχε συσταθεί το λιμενικό ταμείο.Κάτι ακούγεται ότι ο Λιμενάρχης πάρου θέλει να κατεβει για δήμαρχος και Τα έχει γράψει όλα κανονικά, μονο εξυπηρετεί σκοπιμότητες για να μαζέψει ψήφους".

http://troktiko.blogspot.com/2009/08/o_10.html



ΥΓ:Στην επάνω εικόνα φαίνεται το
"Right Stuff",το σκάφος του λαζόπουλου, το οποίο τα αριστερά κατακάθια έχουν αφήσει ανέγγιχτο...
Ε βέβαια ,μολοτοφ στο σκάφος του αριστερού με δεξιές τσέπες δεν γίνεται...

Τετάρτη 10 Ιουνίου 2009

"Λαζόπουλε εσύ είσαι το σύστημα, όχι ο Καρατζαφέρης"



"Πάλι προσπάθησε χθες από τη δήθεν "σατυρική" εκπομπή του ο γνωστός εκατομυριούχος αριστερός τιμητής των πάντων κ. Λαζόπουλος να μας πείσει ότι "πολεμάει το σύστημα"... μέσα από τον Άλφα! (παλιότερα το έκανε από το Μέγκα...) Μα αγαπητέ Λάκη αυτά τα "μεγάλα κανάλια" που διαμορφώνουν την κοινή γνώμη και σου δίνουν βήμα προπαγάνδας είναι το σύστημα! Αν ενοχλούσες πραγματικά το κατεστημένο δεν θα σου έδινε φωνή, θα σε άφηνε στο θεατράκι σου να "επικοινωνείς" με...

μερικές εκατοντάδες, κι όχι να "μπαίνεις" σε κάθε ελληνικό σπίτι... Το ότι τα περισσότερα κανάλια είναι φιλοπασοκικά (όπως κι εσύ παραδέχτηκες) και συγκυριακά έδωσαν λίγη προβολή στο ΛΑΟΣ για να κόψει ψήφους από τη Ν.Δ. (και να "ανέβει" έτσι ο Γιωργάκης τους) δεν σημαίνει ότι "ο Καρατζαφέρης έγινε σύστημα"... Γιατί κι ένα μικρό παιδί καταλαβαίνει ότι "σύστημα" πλέον είναι η παγκοσμιοποίηση κι η πολυπολιτισμικότητα, και άρα τα κόμματα που την υπηρετούν (Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, Οικολόγοι, εν μέρει και το ΚΚΕ στο θέμα της λαθρομετανάστευσης και του διεθνισμού...) κι όχι όσοι είναι υπέρ της διατήρησης των εθνικών κρατών (κι αναγκάστηκαν να φτιάξουν δικό τους κανάλι για να ακουστούν πριν μπουν στη Βουλή...)
Και κάτι ακόμα Λάκη: επανέλαβες την "καραμέλα" για "μίσος" και "ρατσισμό"... Όποιος αγαπάει τη χώρα του κ. Λαζόπουλε δεν σημαίνει ότι μισεί τις άλλες... εσύ δηλαδή που αγαπάς τη μάνα σου μισείς τις μάνες των υπολοίπων? Και "ρατσισμός" τελικά είναι το να μη θέλεις να μετακομίσει όλος ο πλανήτης στη χώρα σου? "Ρατσιστής" είναι όποιος διαφωνεί με σένα και τη Νέα Τάξη Πραγμάτων (κάτι σαν το "σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα" του Γιώργου?) θα βγάλεις κανούργιο ορισμό;?! Δυστυχώς η παραποίηση των εννοιών, τα ψευτοδιλήμματα, τα "τσιτάτα" και οι ύβρεις των αντιπάλων είναι παλιά μέθοδος του αριστερού γκαιμπελισμού..."

ΑΠΟ http://troktiko.blogspot.com/2009/06/blog-post_3582.html

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

ΚΥΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΙΚΟΤΑΤΟΣ-ΣΕ ΣΙΧΑΘΗΚΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΑΛΑΚΗ.


Εφριξα εχθες βλεποντας την εκπομπη του λαζοπουλου οταν αρχισε με απαραδεκτο τροπο να χλευαζει και να ειρωνευεται τον καρατζαφερη γιατι εδωσε ενα σβαστο ποσο στο ταμειο της φτωχειας..

Κατσε ρε συ λακη,αν εκανε δηλαδη αυτη την κινηση ο τσιπρας η ο τρεμοπουλος θα τους ειρωνευοσουν με αυτο τον τροπο,η θα τους εδινες συγχαρητηρια?
θα τρελλαθω με αυτα που ακουω και βλεπω..

Το ξερουμε οτι εισαι πιστος υπηρετης του συριζα και του αριστερου χωρου,αλλα να βλεπουμε και καποια καλα που κανουν και οι αλλοι,μην τους αποδοκιμαζεις τοσο εντονα.
Γιατι ας πουμε δεν εκανες επιθεση στον τρεμοπουλο για τις θεσεις του στα εθνικα θεματα?
Αν ειναι δυνατον,εισαι κομματικο προβατο λαζοπουλε και οχι ηθοποιος,εχεις ξεφυγει απο την σατιρα και πολιτικολογεις...επικινδυνα!!!!

Απαντησες στον αδωνι γεωργιαδη οτι δεν συζητας μαζι του διοτι δεν αναγνωριζει δικαιωματα των μεταναστων..

Εγω δεν ακουσα καμια φορα να λεει οτι δεν αναγνωριζει δικαιωματα που εχουν οι μεταναστες,αλλα τα δικαιωματα που προσπαθουν να αποκτησουν παρανομως οι λαθρομεταναστες.
Τετοιο μενος κατα του λα.ο.σ. και τοσο μισος δεν το περιμενα απο σενα με τιποτα λαλακη,και μην ξεχνας οτι ειναι ενα κομμα το οποιο το ψηφιζουν περιπου 200.000 ελληνες πολιτες,οποτε αυτοματα στρεφεσαι εναντιον ολων αυτων,χαρακτηριζοντας τους φασιστες..

Το γεγονος να εισαι εσυ ενας αριστερος παλιοφασιστας το εχεις αναρωτηθει???
Οταν αποκαλεις "προβληματικα παιδια"τα τσογλανια που εκαψαν ολη την αθηνα τον δεκεμβριο και δηλωνεις οτι δεν τα χαϊδεψε κανενας,τι ακριβως εννοεις,για να καταλαβω???
Μηπως για να εκφραστουν ελευθερα τα παιδια,πρεπει να τους αφησουμε να διαλυσουν τα παντα,να καταλυθουν ολοι οι θεσμοι σε αυτη την ρημαγμενη κοινωνια???
Αφου λοιπον θελεις να τα χαϊδεψεις,ασε να σου καψουν το σπιτι στην παρο,το πατρικο στην λαρισα,και να σου σπασουν ολα τα ιδιοκτητα αυτοκινητα σου..
Μπορεις να πιστευεις ο,τι θες να λες ο,τι θες,αλλα το κακο με σενα ειναι οτι δυστυχως εχεις μεγαλυτερη απηχηση στον κοσμο και απο τον ιδιο τον πρωθυπουργο.
Γι'αυτο και αθελα σου,με την επιθεση που κανεις στα δεξια κομματα και κυριως στον καρατζαφερη,συσπειρωνεις-χωρις να το θελεις-τους οπαδους του λα.ο.σ.

Το εντονο που με προβληματιζει ομως ,πραγματικα ειναι το κοινο σου.

Εγω ,ειλικρινα,αν ερχομουν να σε δω ζωντανα και ακουγα τετοιες κακοηθειες,να πετας τοση λασπη σε ενα κοινοβουλευτικο κομμα,θα σου πετουσα τα παπουτσια μου,ειλικρινα στο λεω..
Αυτοι ομως καθονται και σε χειροκροτουν σαν τους χαζους..

Αντε,αρκετα ασχοληθηκα μαζι σου λαλακη,παρε τωρα τα αριστερα φασιστομουτρα που σου χτυπουν παλαμακια και πηγαινε στον αγ.παντελεημονα να κανεις παρεα με τους λαθρομεταναστες,κι αν δεν σε παρουν οι αγανακτισμενοι κατοικοι με τις πετρες εμενα να με φτυσεις...

ΑΠΟ http://spyros1000.blogspot.com/

Σάββατο 30 Μαΐου 2009

Αριστερός: Το πιο προσοδοφόρο επάγγελμα...


Κάποιος είπε κάποτε ότι “στην Ελλάδα, το πιο προσοδοφόρο επάγγελμα είναι ο αριστερός.”

Αν πιστέψουμε τη σημερινή Ελευθεροτυπία, οι διαπραγματεύσεις που κάνει ο Μέγας Αριστερός και υπερασπιστής των Απανταχού φτωχών Λάκης Λαζόπουλος με τον Alpha έχουν ως εξής:

Ζητάει για τη νέα σεζόν 5.100.000 για 30 εκπομπές.

Δηλαδή 170.000 ευρώ ανά εκπομπή.

Με δεδομένο ότι ο καθαρός χρόνος (εκτός διαφημίσεων) είναι περίπου 2 ώρες, αυτό σημαίνει ότι το “ταλέντο” Λάκη του Αριστερούλη εκτιμάται από τον ίδιο σε 1.416 ευρώ ανά λεπτό!

Χωρίς να υπολογίζεται το added value και τα “παράπλευρα έσοδα” όπως π.χ. η τζάμπα διαφήμιση του θεάτρου του, ή οι πωλήσεις δικαιωμάτων.

Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα ο Λάκης ο Αριστερούλης πούλησε τα δικαιώματα προηγουμένων εκπομπών σε εκδοτικό οίκο για …..μόλις 7.000.000 ευρώ (Επτά Εκατομμύρια Ευρώ!!!)


AΠΟ http://amantomatimou.wordpress.com

Πέμπτη 28 Μαΐου 2009

Λαζόπουλος - Σάτιρα ή κάτι άλλο τελικά;;;


Αφού είδα και είδα αμέτρητες εκπομπές του χαρισματικού, κατά τα άλλα, Λάκη Λαζόπουλου στον Alpha και στο Αλ Τσαντίρι νιουζ, έφτασα σε ένα σημείο που πλέον δεν μπορώ να τον βλέπω σε όλη την εκπομπή του...Και εξηγούμαι...

Ο Λαζόπουλος είναι γνωστό ότι είναι ένα πραγματικός καλλιτέχνης, ένας άνθρωπος που έχει έμφυτο το ταλέντο να διασκεδάζει τον κόσμο, είτε στο θέατρο, είτε στην μικρή και μεγάλη οθόνη. Στην τηλεόραση και στην συγκεκριμένη εκπομπή του, που τυγχάνει εξαιρετικής ακροαματικότητας πρέπει να τονίσω, σατιρίζει όλο το πολιτικό σύστημα εκτός από μια
παράταξη, σατιρίζει και ταυτόχρονα καταδικάζει όλες τις κοινωνικές ομάδες, εκτός από μια, και γενικά "τα χώνει" όπως λέμε σε όλους και όλα (και πολύ καλά κάνει) και αφήνει απ' έξω τους "δικούς του".

Και αυτό είναι το εξοργιστικό σημείο που με κάνει κάθε τρίτη να τον βλέπω από την αρχή, και όταν φτάνει στο σημείο να μιλήσει για τον Συνασπισμό ή ΣΥΡΙΖΑ (ακόμη δεν κατάλαβα πότε θα γίνουν τα κανονικά βαφτίσια του κόμματος για να ξέρουμε και εμείς οι αδαείς πως να το αποκαλούμε) να τσαντίζομαι και να αλλάζω σταθμό, μέχρι τουλάχιστον να αλλάζει θέμα.

Δεν γίνεται κ. Λαζόπουλε να λέτε πως κάνετε σάτιρα σε όλους και σε όλα και να αφήνετε απ' έξω μια παράταξη, επειδή μπορεί να την βλέπετε με θετικό τρόπο. Και να ήταν μόνο αυτό, πάει και έρχεται. Εδώ έχετε καταντήσει να είστε καλύτερη και η πλέον ανέξοδη διαφήμιση του Τσίπρα και του ΣΥΡΙΖΑ, δλδ όχι μόνο δεν αναφέρεστε σατιρικά σε αυτούς, αλλά δεν χάνετε και καμία ευκαιρία να τους διαφημίζετε και να τους προωθείτε..Αυτό δλδ είναι τυχαίο μήπως;;; Ή μήπως είναι ηθικό να έχετε μια εκπομπή που να απευθύνεται σε όλους και ενώ έχει την ταμπέλα της σάτιρας, να κάνετε και πολιτική προπαγάνδα στο ενδιάμεσο (έτσι για να μην ξεχνιόμαστε);;;

Αφορμή για να γράψω αυτό το άρθρο αποτέλεσαν, μεταξύ άλλων, τα γεγονότα που έγιναν πριν λίγο καιρό μεταξύ μελών της Χρυσής Αυγής και ατόμων του λεγόμενου Αντιεξουσιαστικού Χώρου, των "γνωστών - αγνώστων" κατά την δημοσιογραφική προσέγγιση του πράγματος. Είμαι κάθετα αντίθετος σε κάθε μορφής ακραίων ομάδων και συμπεριφορών, όπως για παράδειγμα προς τις δυο αυτές κοινωνικές ομάδες, για τις οποία νιώθω απέχθεια και αηδία. Αλλά εσείς φαίνεται πως δεν συμμερίζεστε την δική μου άποψη. Στα γεγονότα λοιπόν της Αθήνας, μεταξύ των δυο αυτών ομάδων, κάποια ελεεινά στοιχεία της Χρυσής Αυγής μαχαίρωσαν έναν άνθρωπο του Αντιεξουσιαστικού Χώρου...Κατακριτέο απο όλους μας σαν συμβάν, και ένα απίστευτο περιστατικό να συμβαίνει σε πορείες διαδήλωσης για οποιοδήποτε θέμα.

Αλλά εσείς κ. Λαζόπουλε φροντίσατε να δείξετε στην εκπομπή σας το περιστατικό μονοδιάστατα εντελώς, θέλοντας να μας πείσετε ότι το γεγονός έγινε όπως περίπου έτσι:

"Οι κακοποιοί Χρυσαυγίτες έκαναν μια πορεία, γεμάτοι μαχαίρια και όπλα, και εκεί που προχωρούσαν είδαν μια παρέα καλών και ύσηχων παιδιών με μηχανάκια, που έχοντας τα κράνη τους στην σέλα πάνω, αμπελοφιλοσοφούσαν για τον καιρό. Και σκέφτηκαν οι Χρυσαυγίτες να πάνε στα καημένα και ύσηχα φλωράκια και να τα πειράξουν...Τα αίματα άναψαν και οι ελεεινοί Χρυσαυγίτες μαχαίρωσαν ένα ύσηχο παιδί, για να δείξουν τα δολοφονικά τους ένστικτα." Κάπως έτσι το εξέλαβα εγώ το πώς το περιγράψατε στην εκπομπή σας το περιστατικό.

Δλδ, τους κουκουλοφόρους με τα κοντάρια, τις πέτρες, τις μολότωφ και τα καδρόνια στα χέρια, με τα κράνη στο κεφάλι, που ήταν στα δεξιά της οθόνης, όπως το έδειχνε η κάμερα, δεν τους είδατε;;; Για αυτούς μούγκα στην στρούγκα κ. Λαζόπουλε;;; Για αυτά τα "ανήσυχα παιδιά" ή την "υγιής νεολαία μας" ή "το μέλλον της χώρας μας" όπως πολλάκις έχετε πεί στις εκπομπές σας, για αυτούς δεν θα βρείτε κάτι μεμπτό??? Να σας θυμίζω ότι αυτοί οι "ανήσυχοι νέοι" καίνε την Ελλάδα τουλάχιστον 20 φορές τον χρόνο, καταστρέφουν Πανεπιστημιακά Ιδρύματα άλλες 10 φορές τον χρόνο, και ποδοπατούν και σκίζουν την Ελληνική σημαία 5-6 φορές τον χρόνο.

Όταν πριν απο λίγο καιρό επίσης, κάποιοι "ανήσυχοι νέοι" μπήκαν και προξένησαν ζημιές 1 εκ. Ευρώ σε Πειραμτικό Σχολείο της Αθήνας, μούγκα στην στρούγκα κ. Λαζόπουλε και πάλι...

Όταν πέρσι τον χειμώνα, οι μειοψηφίες των Ελληνικών Πανεπιστημίων (ΠΚΣ και άλλοι προσκείμενοι σε φοιτητικές πολιτικές παρατάξεις κάτω του 3%) με τσαμπουκά, ξύλο και τραμποουκισμούς έπαιρναν αποφάσεις σε γενικές συνελέυσεις για αποχές και καταλήψεις, με συμμετοχή ούτε το 10% του συνόλου των φοιτητών κάθε Σχολής, εσείς τότε αλλά και σήμερα δεν χάνετε ευκαιρία να τους υμνείτε, χωρίς να έχετε αναφέρει το παραμικρό αρνητικό στην συμπεριφορά και στις επιλογές αυτών. Δλδ τα κατεστραμένα Πανεπιστήμια, η διακοπή μαθημάτων για περισσότερο απο 6 μήνες, το μπάχαλο και η γενική κατακραυγή δεν σας λένε τίποτα.

Και ο ντόρος έγινε για να μην ξεβολευτούν μερικοί αιωνόβιοι φοιτητές, και χάσουν κάποιοι τα τσιράκια τους, που μένουν στα πανεπιστήμια καμια 10 χρόνια και κάνουν προπαγάνδα και πολιτικό προσυλιτισμό. Και κατα τα άλλα είναι φοιτητές οι κύριοι αυτοί. Οπως επίσης και για την βάση του 10 στις σχολές Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης...Είναι παράλογο δλδ να μπαίνει ένα όριο ώστε να επιλέγονται για τα ΑΕΙ μόνο αυτοί που έγραψαν καλύτερα, παρά να μπαίνουν άτομα με βαθμούς στο 4 και 5.

Οπως επίσης είναι παράλογο για σας να φτιάξουμε Ιδιωτικά Πανεπιστήμια, που με σωστό έλεγχο απο την πολιτεία (όπως γίνεται σε εκατοντάδες χώρες του εξωτερικού) να συγκρατήσουν τους χιλιάδες νέους μας που μεταναστεύουν σε Κολλέγια και Σχολές του εξωτερικού (χωρίς να είναι μάλιστα πολλά απο αυτά αναγνωρισμένα στην Ελλάδα ή και αλλού)....

Δλδ προτιμάτε να μπαίνουν στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας ο κάθε λογής άσχετος και μετά να περιμένουμε καί να μορφωθεί αλλά και να πάρει πτυχίο, αλλά και να του βρούμε και δουλειά...και αν κάτι απο αυτά δεν γίνει για Χ, Υ λόγους θα σας έχουμε να διαμαρτύρεστε γιατί δεν έγινε...Δλδ ντόρος να γίνεται, καδρόνια με κόκκινα λάβαρα να υπάρχουν στους δρόμους, σχολές με ενδυμασία πρώην Σοβιετικής Ένωσης απο τις πολλές αφίσες, και για ότι δεν μας αρέσει ή μας ξεβολεύει...κάνουμε και δυό πορείες, ρίχνουμε και λίγο ξύλο για τις κάμερες, μπαίνουμε και λίγο στο Πανεπιστήμιο (έχουμε και το άσυλο βλέπετε...) και όλα μια χαρά...

Αλλά το λογικό είναι πως είτε κανείς συμφωνεί είτε διαφωνεί με ένα νομοσχέδιο, σίγουρα θα υπάρχουν 2-3 πράγματα που θα μπορεί να συμφωνήσει και να κατεβεί σε διάλογο ή απεργιακές κοινιτοποιήσεις για τα υπόλοιπα. Αυτά τα "ανήσυχα παιδια" αλλά και εσείς δευτερευόντως, δεν έχετε βρεί κανένα καλό σε τίποτα. Είστε μηδενιστές και απόλυτοι, κάθετοι σε οτιδήποτε, και ψάχνετε μονίμως ευκαιρία για επεισόδια και τζέρτζελο. Να πέφτει ξύλο μεταξύ αστυνομικών και αναρχικών - αντιεξουσιαστών, για να κατηγορείτε μονίμως τους αστυνομικούς του 800 Ευρώ που χτυπούν τα αθώα παιδιά μας, το μέλλον της χώρας μας, όπως σηνυθίζετε να λέτε...Η αστυνομοφοβία σας, μετά κυρίως απο τόσα χρόνια απο την περίοδο της Δικτατορίας, είναι πρόβλημα δικό σας και θα πρέπει να το λύσετε κάποια στιγμή...

Και τέλος πάντων δείξτε μας ένα σοβαρό κράτος όπου αυτά που ευαγγελίζεστε εσείς οι "Μεταμοντέρνοι Αριστεροί" εφαρμόστηκαν ή εφαρμόζονται...και δεν πνίγηκαν σε εξεγέρσεις, δεν έγιναν καθεστώτα τα ίδια, δεν έγινε αιματοκύλισμα....Είστε καλοί μόνο για σχολιασμό γεγονότων, και όχι για να προτείνεται λύσεις (γιατί απλά δεν έχετε, και αν έχετε τελικά θα είναι ανέφικτες θεωρίες που όπου και αν εφαρμόστηκαν πάτωσαν έννοιες όπως παραγωγικότητα, ανταγωνιστικότητα, άνοιγμα αγορών κ.α.).

Νομίζω πως το έχετε κάνει πολύ ξεκάθαρο, την συμπάθειά σας προς έναν πολιτικό χώρο και τα τσιράκια αυτών, και λυπάμαι που δεν κρατάτε ίσες αποστάσεις και απο άλλους πολιτικούς χώρους. Είχα όλη την καλή διάθεση να σας παρακολουθώ καθε Τρίτη, αλλά εσείς επιλέξατε να διώξετε εμένα αλλά και άλλους ακροατές, με την μονόπλευρη σάτιρα και διαφήμισή σας.


ΑΠΟ http://dliamas.blogspot.com/2008/03/blog-post.html

Τετάρτη 27 Μαΐου 2009

ΛΑΖΟΤΡΕΜΟΑΛΑΒΑΝΟΠΟΥΛΟΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑΤΟΥ ΣΟΡΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΕΤΕ ΡΕ. ΔΕ ΣΑΣ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΡΕΜΑΛΙΑ!!


Δηλαδή ΔΕΝ κατάλαβα καλά κ. Λαζόπουλε.
Καλά εσύ πληρωμένος δολοφόνος των Ελληνικών ιδεωδών είσαι.
ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ξεπουλήματος της Πατρίδας μας εκτελείς.
Αλλά εμείς γιατί να σε φοβηθούμε και εσένα και όλους όσους προσπαθούν να μας πείσουν ότι είναι ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ η αγάπη στην Πατρίδα, στη Σημαία, στη Θρησκεία, στίς παραδόσεις , στα ήθη και στα έθιμά μας.
Αν ΕΣΥ είσαι δέσμιος των εντολέων σου για να καταστρέψετε και να εξισλαμίσετε αυτή τη χώρα, ΕΜΕΙΣ θα είμαστε ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΑΣ.Δεν μπορείτε να μας πείσετε ότι είναι "Προοδευτισμός" το κάψιμο της σημαίας, το σπάσιμο και κάψιμο της Αθήνας , η εθνολογική μας αλλοίωση. Πως να το κάνουμε.
ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΕΙΘΕΤΕ!!
Γι αυτό καθήστε ήσυχα, κυλιστείτε ήρεμα στη λάσπη σας και προσέξτε ! η υπομονή των ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΤΡΙΩΤΩΝ που είναι η συντριπτική πλειοψηφία, ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ. Μέχρι τώρα έχετε δει την ευγένεια και την ανοχήκαι τον πολιτισμό, δηλαδή τη μια όψη του νομίσματος
ΑΝ δείτε και την άλλη, σίγουρα θα τρεχετε να βρείτε λάσπη να κρυφτείτε.
Ξέρω ξέρω, είμαστε φασίστες, είμαστε ρατσιστές, είμαστε χίλια δυό.
Πέστε ότι θέλετε. Βάλτε πιο γρήγορα τους ανεμιστήρες της λάσπης σας.
Αλλά μη ξεχνάτε μόνο ΕΝΑ!!
ΕΙΜΑΣΤΕκαι θα παραμείνουμε ΕΛΛΗΝΕΣ!!

Τόπιασες καλή μου;


ΑΠΟ http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/2009/05/blog-post_5508.html

Απαράδεκτος κύριε Λαζόπουλε!


Αναφερθήκατε κ. Λαζόπουλε σε ένα κόμμα, το ΛΑ.Ο.Σ, που είναι γνωστό ότι δεν σας εκφράζει και αυτό είναι σαφέστατα αποδεκτό. Όμως με ποιό κριτήριο αποκαλέσατε φασίστες τον κ. Γεωργιάδη και τον κ. Καρατζαφέρη, και κατά συνέπεια και όλους όσους προσανατολίζονται προς το κόμμα αυτό; Είναι φασίστες επειδή υποστηρίζουν πως πρέπει επιτέλους να ισχύσει και στην Ελλάδα η ποσόστωση για τους μετανάστες, ένα μέτρο που ισχύει στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες και συζητείται ακόμα και από κόμματα Σοσιαλιστικά, για παράδειγμα στην Ιταλία; Είναι φασισμός να αγαπάει κάποιος την πατρίδα του και να νοιάζεται για τους Έλληνες; Είπατε κ. Λαζόπουλε ότι και οι Έλληνες ήταν μετανάστες. Θα το ξανά πούμε για άλλη μια φορά μήπως επιτέλους όλοι εσείς οι "προοδευτικοί" το καταλάβετε. Οι Έλληνες για να μπορέσουν να πάνε σε μια χώρα ως μετανάστες έπρεπε το κράτος στο οποίο πήγαιναν να γνωρίζει που διαμένουν, που δουλεύουν και φυσικά όλα τα στοιχεία τους. Αν δεν το γνωρίζετε κ. Λαζόπουλε, μόνο με πρόσκληση μπορούσε να μεταβεί ένας Έλληνας σαν μετανάστης στο κράτος αυτό, δεν πήγαινε όποιος ήθελε!
Σας είδαμε λοιπόν να υποστηρίζετε με ζήλο το δικαίωμα των μεταναστών στη θρησκεία τους. Κανείς δεν το αμφισβήτησε αυτό και είναι θεμιτό. Νομιμοποιούνται όμως να προκαλέσουν έκτροπα εις βάρος της Ελλάδας για οποιονδήποτε λόγο; Ακόμα και για το λεγόμενο σκίσιμο του Κορανίου, ποιός τους νομιμοποιεί κ. Λαζόπουλε να σπάνε, να καίνε και να επιτίθενται σε Έλληνες στο κέντρο της Αθήνας;! Και αφού κόπτεστε για τα δικαιώματα των ανθρώπων αυτών και για την προστασία της θρησκείας τους, που ήσασταν όταν αναρχικοί, αντιεξουσιαστές και πιθανόν και αλλοδαποί έκαιγαν και λεηλατούσαν εκκλησίες; Πού ήσασταν κ. Λαζόπουλε όταν οι ίδιοι έκαιγαν την Ελληνική σημαία; Γιατί δεν μιλάγατε για αυτά; Δεν υπήρχε σε αυτές τις περιπτώσεις φασισμός από την πλευρά των αναρχικών αυτών στοιχείων; Στην περίπτωση των λαθρομεταναστών επικροτείτε και δικαιολογείτε τα βίαια επεισόδια τα οποία έπραξαν, καθώς όπως είπατε προσβλήθηκαν και δεν έχουν να αναμένουν τίποτα άλλο...! Οι Έλληνες τους οποίους δείξατε στην εκπομπή σας να φωνάζουν απεγνωσμένοι ότι δεν αντέχουν άλλο και ότι επιτέλους δεν μπορεί να συνεχίζεται αυτή η κατάσταση με τους λαθρομετανάστες και την επίθεση κατά της δικής μας θρησκείας, γιατί είναι ακροδεξιοί; Γιατί τους μεν λαθρομετανάστες που σπάνε, καίνε, λεηλατούν εν ονόματι της θρησκείας τους, τους χαρακτηρίζετε απελπισμένους, ενώ τους Έλληνες που διαμαρτύρονται για όλη αυτή την κατάσταση τους χαρακτηρίζετε ακροδεξιούς; ΄
Είπατε επίσης κ. Λαζόπουλε ότι το ΛΑ.Ο.Σ προβάλλεται από το "σύστημα". Πώς είναι δυνατόν να προβάλλεται από το "σύστημα" ένα κόμμα το οποίο σε όλες τις Ελληνικές δημοσκοπήσεις συνεχώς εμφανίζεται με μειωμένα ποσοστά, σε σχέση με τις πιο αξιόπιστες δημοσκοπήσεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, οι οποίες σκοπίμως αποκρύπτονται από τα Ελληνικά Μ.Μ.Ε; Πώς είναι δυνατόν να προβάλλεται λοιπόν το ΛΑ.Ο.Σ από τη στιγμή που τρίτο κόμμα σύμφωνα με τις Ελληνικές δημοσκοπήσεις είναι οι Οικολόγοι - Πράσινοι; Πως είναι δυνατόν να προβάλλεται ένα κόμμα από τη στιγμή που σε όλα τα κανάλια υπάρχουν συγκεκριμένοι δημοσιογράφοι και μη, οι οποίοι σφυροκοπούν το κόμμα και τα στελέχη του προσπαθώντας να περάσουν την άποψη στον κόσμο ότι πρόκειται για ένα "φασιστικό κόμμα"; Έπειτα κ. Λαζόπουλε στο "σύστημα" ανήκετε και εσείς και εξηγούμαστε. "Σύστημα" για εμάς αποτελούν όλοι όσοι έχουν την ικανότητα και δυνατότητα να επηρεάζουν μεγάλο αριθμό ανθρώπων για μεγάλο χρονικό διάστημα και μέσα από αυτή τη διαδικασία τους ωθούν προς συγκεκριμένες κατευθύνσεις...! Εσείς λοιπόν κ. Λαζόπουλε έχετε αυτή τη δυνατότητα. Μπορείτε να κατευθύνετε μεγάλο αριθμό ανθρώπων προς μια κατεύθυνση, άρα αποτελείτε μέρος του συστήματος. Εσείς λοιπόν, όπως και οι περισσότεροι, έχετε διαλέξει να ωθείτε τον κόσμο προς μια κατεύθυνση η οποία σίγουρα δεν είναι θετική προς το ΛΑ.Ο.Σ. Όλον αυτόν τον καιρό παρακολουθούσαμε να "προμοτάρετε" το ΣΥΡΙΖΑ μέσω της μηδενικής σάτιρας προς τον χώρο αυτό, αφήνοντας το ουσιαστικά στο απυρόβλητο. Ποτέ δεν αναφερόσασταν στο ΣΥΡΙΖΑ και αυτό έδινε στον κόσμο να καταλάβει ότι συμφωνείτε σε όλα με τον χώρο αυτό. Ξαφνικά λοιπόν, καθώς το "σύστημα" σταμάτησε την προβολή του ΣΥΡΙΖΑ και άρχισε να δίνει πόντους στους Οικολόγους - Πράσινους μέσω των δημοσκοπήσεων και τα θετικά σχόλια από όλα τα Μ.Μ.Ε, για ένα κόμμα το οποίο δεν γνωρίζουμε καμία θέση του, ακούσαμε και εσάς σήμερα να σχολιάζετε αρνητικά τους χειρισμούς του ΣΥΡΙΖΑ, του κ. Τσίπρα και του κ. Αλαβάνου! Παράλληλα με τον τρόπο σας δώσατε και εσείς πόντους στους Οικολόγους - Πράσινους τους οποίους τυχαίνει, όπως είπαμε, τελευταία να προβάλει το "σύστημα". Μήπως λοιπόν είστε μέρος ενός συστήματος κ. Λαζόπουλε, το οποίο στην αρχή έδινε πόντους στο ΣΥΡΙΖΑ και στη συνέχεια άφησε το ΣΥΡΙΖΑ και στράφηκε στους "φρέσκους" Οικολόγους - Πράσινους;

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ http://ellinikiafipnisis.blogspot.com/2009/05/blog-post_3209.html

ΛΑΚΗΣ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ, ΕΝΑΣ ΑΘΛΙΟΣ ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ, ΕΝΑΣ ΕΛΕΕΙΝΟΣ... ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΣ!


Κύριε Λαζόπουλε, απεδείχθης πολύ λίγος σαν καλλιτέχνης σάτιρας. Είσαι έτοιμος να πολιτευτείς. Ξεπέρασες σε λαϊκισμό, ξενολαγνεία και υποκρισία και τον πιο άθλιο και ελεεινό πολιτικάντη.

Θα σου τα πω χύμα αλλά σταράτα.

Εάν σου αρέσουν οι λαθρομετανάστες και τους αγαπάς τόσο πολύ, πήγαινε και αγόρασε το παλιό Εφετείο, αναπαλαίωσε το και μετέτρεψε το σε ξενοδοχείο λαθρομεταναστών. Εάν δεν έχεις τα λεφτά για κάτι τέτοιο, ζήτα από τους φίλους σου οι οποίοι έχουν για να σε βοηθήσουν. Οι φίλοι στις δύσκολες στιγμές φαίνονται, όχι μόνο να σε παίρνουν ταξιδάκια με τα κότερα τους.... Εγώ αισθάνομαι ότι υποφέρεις που βλέπεις όλους αυτούς τους λαθραίους να υποφέρουν επίσης. Ιδού λοιπόν η Ρόδος. Το πήδημα ακόμα δεν έφτασε....

Εάν πάλι δεν έχουν ούτε οι φίλοι σου τα χρήματα αυτά για να βοηθήσετε τους λαθραίους αγαπημένους σας, ε τότε σου προτείνω την πιο εύκολη και άμεση λύση.

ΠΑΡΕ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤA ΣΠΙΤΙA ΣΑΣ.

Χώρο έχετε φαντάζομαι... Τα σπίτια μάλιστα πολλών από τους φίλους σου κύριε Λάκη πιάνουν ολόκληρα οικοδομικά τετράγωνα, φαντάζομαι και το δικό σου δε θα είναι κάνα μικροαστούλικο δυάρι... Ιδού και το πήδημα λοιπόν....

Ξέρεις γιατί στα λέω αυτά ρε συ Λάκη; Γιατί μας ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΣΟΥ! Εγώ πιστεύω ότι δε θα αργήσει μάλιστα η ώρα που θα φας ντομάτες ζωντανά στον αέρα του Αλ Τσαντιρίου…

Νομίζεις ότι είναι μαγκιά να το παίζεις αντιρατσιστής και φίλος των λαθραίων από το Παλαιό Ψυχικό;

Νομίζεις ότι είναι μαγκιά να το παίζεις αναρχοαριστερός με δεξιές τσέπες από το Παλαιό Ψυχικό;

Νομίζεις ότι είναι μαγκιά να το παίζεις δημοκράτης και προοδευτικός επειδή απλά ζεις εκεί στο Παλαιό Ψυχικό, μακριά από τους λαθραίους;

Για καμ του δώθε κύριε Λάκη, παράτα το Παλαιό Ψυχικό και μετακόμισε στον Άγιο Παντελεήμονα. Εκεί θα σε δω πόσο μάγκας είσαι και ειλικρινά εάν καταφέρεις και ζήσεις εκεί πάνω από μία εβδομάδα, εγώ πρώτος θα έλθω να σε χειροκροτήσω και θα γκαρίζω για πάρτη σου πολύ πιο γοερά από τα σούργελα και τα πρόβατα που βάζεις από κάτω να σου γκαρίζουν και να χειροκροτούν τα "τραγούδια" που λες έξω από το χορό...

Και μάθε άθλιε λαϊκιστή και υποκριτή ότι από ξενολαγνεία δε μασάμε πλέον. Ο λαός ξυπνάει και αντιστέκεται. Και αντιστέκεται όχι γιατί ο λαός αποτελείται από φασίστες και ρατσιστές αλλά από Έλληνες που βλέπουν την πατρίδα τους να χάνεται και φυσικά δε θα το επιτρέψουμε να χαθεί. Φυσικά για σένα οι Έλληνες είναι ρατσιστές, φασίστες, ακροδεξιοί, εθνικιστές και τα παπάρια μου κουνιούνται επειδή κατ εσένα και τους φίλους σου, όποιος ενδιαφέρεται για τη Ελλάδα και όποιος δε δέχεται ότι στην Ελλάδα μπορεί να έλθει το 1 δις πάμπτωχων του πλανήτη, είναι όλα τα παραπάνω….

Εάν λοιπόν αυτός που ενδιαφέρεται για την πατρίδα του και αυτός που καταγγέλλει ότι δεν είναι σωστή η συμπεριφορά των λαθρομεταναστών ή το ότι δεν μπορεί πλέον η Ελλάδα να θρέψει τα δικά της παιδιά όχι δα και τους λαθραίους, είναι εθνικιστής, ρατσιστής και φασίστας, ε τότε είμαστε πολύ υπερήφανοι που είμαστε εθνικιστές, ρατσιστές και φασίστες.

Μη ξεχνάς ότι ο ρατσισμός είναι το μόνο μέσο που μας απέμεινε σαν αυτοάμυνα πλέον. Και το καταφέρατε ΕΣΕΙΣ αυτό, ΕΣΕΙΣ οι άθλιοι υποκριτές και ελεεινοί σάτΥροι πολιτικάντηδες αναρχοαριστεροί με τις δεξιές τσέπες από τα χλιδάτα προάστια που πάντα ζούσατε και συνεχίζετε να ζείτε σε έναν άλλο κόσμο ή καλύτερα σε ένα άγνωστο ακόμα, παράλληλο σύμπαν...

Arrivederci λοιπόν στον Άγιο Παντελεήμονα Λάκη αν φυσικά, φοράς παντελόνια…. Σιγά μην έλθεις....




ΑΠΟ http://ygro-pyr.blogspot.com/2009/05/blog-post_27.html

ΤΟ ΚΑΤΑ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ, Η' ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΦΑΣΙΣΤΑ ΤΩΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΤΣΑΝΤΙΡΙΩΝ...



Ο γνωστός αριστερός φασίστας της τηλεόρασης κ. Λάκης Λαζόπουλος, στο ''Τσαντιράκι'' του όπως είμαστε σίγουροι, πήρε το μέρος (ώς τσιπραίος, αλαβανικός και αντιχριστιανός ανθέλληνας) των Μουσουλμάνων στην ιστορία με το ''σκισμένο'' Κοράνι τους...


Ο κ. Λαζόπουλος για να είναι αντικειμενικός θα έπρεπε να αναφέρει και την πλευρά της Ελληνικής Αστυνομίας, το ότι δηλαδή το Κοράνιο δεν το καταπάτησε ο αστυνομικός, αλλά το ότι ήταν ήδη σκισμένο και ξεκόλλησε η ταίνια που οι ίδιοι οι μουσουλμάνοι είχαν βάλει, αλλά αρκέστηκε μόνο στην άποψη των ΤΑΛΙΜΠΑΝ ισλαμιστών που βρήκαν ευκαιρία και προφασίστηκαν το συμβάν για να καταστρέψουν την Αθήνα. Ώ! της αντικειμενικότητος του αριστεριστή μας!


Για να υπερασπιστεί μάλιστα το ''δίκιο'' των ΛΑΘΡΟμεταναστών του Ισλάμ στην Ελλάδα μας έδειξε και ένα βίντεο στο οποίο μια Έλληνίδα φώναζε εξοργισμένη προς έναν του ισλάμ ότι εδώ είμαστε ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ. Ο Λαλάκης, υπηρέτης των συμφερόντων της φασιστικής αριστεράς, στιγμάτισε το ''μίσος'' που εξέφραζε η γυναίκα αυτή κατά του μουσουλμάνου. όμως δε ρωτάει το τί πέρασε η γυναίκα αυτή με την καινούργια καταστροφή που διεξήχθει μπροστά στα μάτια μας, και που μετέτρεψαν την ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ της Ελλάδος, την Αθήνα των Ορθοδόξων, πράγματι σε Ισλαμαμπάντ... Κρίνει φασιστικά και μεροληπτικά ο ίδιος και μετά κάνει τον κόκκορα, όντας ο ίδιος δειλή πάπια.


Μάλιστα ανέφερε και το Ευαγγέλιο. Ότι τάχα, λεέι, αυτό το μίσος δεν εκφράζεται μέσα στο ευαγγέλιο μας. Τώρα το θυμηθήκατε το Ευαγγέλιο κ. Λαζόπουλε; Τώρα; Είστε εσείς δηλαδή αυτός που εφαρμόζει κατά γράμμα τις εντολές του Ευαγγελίου και έχετε και το θράσος να κρίνετε τους άλλους για την ανταπόκρισή τους στο κάλεσμα του Λόγου του Θεού; Το ''μη κρίνετε'' δεν αναφέρεται στο Ευαγγέλιο;Το είδατε αυτό πουθενά στο Κοράνι, στις Βέδες, ή στην Ουπανισάντ; Εάν πραγματικά κ. Λαζόπουλε διαβαζατε και κυρίως ΜΕΛΕΤΟΥΣΑΤΕ το Ευαγγέλιο που εσείς επικαλείστε δε θα κρίνατε τόσο βάναυσα τον ΚΛΗΡΟ της Εκκλησίας του Χριστού. Θέλετε μήπως να σας πω τι περιγράφεται επι του θέματος στο Ευαγγέλιο; Μετά χαράς! όταν πήγε ο Ανανίας να χτυπήσει τον Απόστολο Παύλο τότε ο δεύτερος του αποκρίθηκε:

΄΄Ο Θεός μέλλει να σε χτυπήσει τοίχε ασβεστωμένε. Και συ κάθεσαι να με κρίνεις κατά το νόμο, και παρανομώντας διατάζεις να με χτυπούν;΄΄

Τότε οι παριστάμενοι τού είπαν: ΄΄Τον αρχιερέα τού Θεού βρίζεις;΄΄

Ο απόστολος ζήτησε αμμέσως συγνώμη: "Δεν ήξερα αδελφοί ότι είναι αρχιερέας! Επειδή είναι γραμμένο: Αρχοντα τού λαού σου δεν θα κακολογήσεις".

(πηγή:ΟΟΔΕ)

Όπα! κ. Λαζόπουλε, πως φαίνονται οι κακομελετητές του Ευαγγελίου!

Εσείς δεν είσαστε αυτός που κατηγόρησε τον κλήρο με άσχημο τρόπο; Εσείς δεν είπατε : ΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ! Μόνο και μόνο για να προκαλέσετε την απέχθεια του ελληνικού λαού προς τον κλήρο. Και σαν απόδειξη για την αναξιότητα του κλήρου! Τα... σεξουαλικά σκάνδαλα...αιρετικών παπάδων! Εδώ το Ευαγγέλιο, πού πήγε;
Σχολίασε, όπως προαναφέραμε, ότι η γυναίκα που μιλούσε στον ισλαμιστή είχε ΜΙΣΟΣ! Να σας ρωτήσουμε κάτι κ. Λαζόπουλε, υπερασπιστή των ισλαμιστών και κατηγορητή των Ορθοδόξων: Όταν, για να κατηγορήσετε τον ΙΕΡΟ ΚΛΗΡΟ, δεν είπατε με μίσος και απέχθεια τη λέξη ΠΑΠΑΔΕΣ; Αυτός δεν ήταν ο σκοπός σας;Να μειώσετε την έννοια του ιερωμένου; εδώ δεν εντοπίζεται το μίσος; Ή μηπως εσείς δεν τα τηρείτε αυτά επειδή δεν είστε Ορθόδοξος;


Όταν αποκαλέσατε το βουλευτή του ΛΑ.Ο.Σ κ. Άδωνι Γεωργιάδη ΦΑΣΙΣΤΑ, είδατε πουθενά την έκφραση του προσώπου σας εκείνη τη στιγμή; Και αν εκείνη η γυναικα είχε βγάλει κάποιο μίσος εκείνη τη στιγμή γιατί έβλεπε την πόλη της να ρημάζεται απο αλλοδαπούς ΛΑΘΡΟμετανάστες, έχετε και εσείς το ίδιο μίσος γιατί σας έκανε μια ΟΛΟΣΩΣΤΗ κριτική της ψευτοεπανάστασής σας; Μωρέ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΤΑ ΕΙΠΕ ΚΥΡΙΕ ΛΑΖΟΠΟΥΛΕ, Ο ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ! Πολλοί είπαν ΠΕΣ'ΤΑ ΑΔΩΝΙ!


Όσο δε για το φανατισμό που έχουν τάχα οι Ορθόδοξοι κατά τον μουσουλμάνων έθεσε και το εξής ερώτημα: '' Φανταστήτε τι θα γινόταν αν πατούσαν μια εικόνα της Παναγίας κάτω''. Τί θα γινόταν;ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Ούτε στη Μέκκα θα πηγαίναμε να τα σπάσουμε, ούτε στην Αθήνα. Διότι, αυτό απο τους εντεταλμένους, του κόμματους που υποστηρίζετε φανερά του ΣΥ.ΡΙΖ.Α έχει γίνει στο παρελθόν! Δεν έβαψαν οι ίδιοι τις εικόνες μας; Τί καναμε όμως για αυτό εμείς; Είδατε να βγαίνουν οι παπάδες και να σπάζουν και να ρημάζουν; Αξίζει δε σε αυτο το σημείο να αναφέρουμε ότι ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕ Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΑΙΟ, ΑΛΛΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΥΧΝΟΤΑΤΑ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΗΘΕΛΕ Ο ''ΜΙΚΡΟΣ ΜΗΤΣΟΣ'' ΝΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕΙ. Διότι ένα είναι το τυπικό για να γίνεις απο Ορθόδοξος ''Μάρτυρας'' του Ιεχωβά, να ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ! Αυτό είναι το τελετουργικό τους! Αυτά όμως δεν τα λέτε. Εμείς οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, τα ξέρουμε, αλλά δεν πήγαμε να τα κάνουμε λίμπα στο Μπρούκλυν...


Απο αυτά που λέτε κ. Λαζόπουλε έχουμε να σας ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ: Άν ένας μουσουλμάνος έσκιζε τη Βίβλο, Χριστιανών Ορθοδόξων, πόση άνεση θα είχαν μετά οι Χριστιανοί να κάνουν τα ίδια με τους ισλαμιστές στο Ριάντ, τη Μεδίνα, τη Μέκκα, η οποιαδήποτε άλλη ισλαμική πόλη;


ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΛΑΖΟΠΟΥΛΕ. Γιατί ξεχάστε τα δικά σας με τη στράτευση, τα ομοφυλοφιλικά ''σκιρτήματα'', το κότερο κ.ά και κατηγορείτε την Εκκλησία την Ορθόδοξη, ακόμη και πράγματα που δεν έχει κάνει!

Αλλά...Η ΜΙΣΗ ΝΤΡΟΠΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΚΑΙ Η ΜΙΣΗ ΝΤΡΟΠΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ.Αυτό ας το έχετε κατα νου. Άλλωστε το ισλαμ θα υποστηρίξετε αφού η ψευτοσατιρική εκπομπή σας είναι κατά τα πρότυπα του Al-Jazeera


ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ http://ellinorthodoxosxr.blogspot.com/2009/05/blog-post_26.html

Τσουρέκια μας τα κανε πάλι ο Λαλάκης...

Αηδία έχει καταντήσει ο σαλονάτος ψευτοαριστερός Λαλάκης Λαζόπουλος κάθε βδομάδα με τους λαθρομετανάστες.Καθισμένος πάνω στα εκατομμύρια ευρώ και τις βίλλες του,κάνει υψηλή κριτική στην κοινωνία μας που υποφέρει απο την αλόγιστη λαθρομετανάστευση και την εγκληματικότητα.
Ρατσιστής είσαι εσυ Λαλάκη και όλη σου η σκατόφαρα.Έλα να ζήσεις λίγο καιρό εκεί που ζούμε εμείς και τα ξαναλέμε.
Και στο κάτω κάτω να δεν σου αρέσει η Ελλάδα .....τον πούλο και εσύ και οι αγαπημένοι σου Μουσουλμάνοι.
Αλλά που θα ξαναβρείς ξανά τόσο μαλάκα λαό να τον κοροιδεύεις και να κονομάς εκατομμύρια.
Καλά σου είπε ο Μπουμπούκος οτι στο εξωτερικό δεν θα σε έπαιρναν ούτε για καθαρίστρια.
Κλόουν για κανένα τσίρκο και πολύ σου πέφτει
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


ΑΠΟ http://ventetta.blogspot.com/2009/05/blog-post_7600.html

Τρίτη 26 Μαΐου 2009

ΛΑΖΟΠΟΥΛΕ,ΠΑΡΕ ΤΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΟΥΝ ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΜΠΑΓΚΛΑΝΤΕΣ-Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.


Μας ζαλισε αποψε ο πανηλιθιος λακης με την εκπομπη του και την σταση του υπερ των λαθρομεταναστων.
Τους δικαιολογησε απολυτα που εσπασαν την αθηνα,χαρακτηριστικα ανεφερε οτι αν καποιος ποδοπατουσε την εικονα της παναγιας θα ειχαμε αναλογου ειδους ταραχες.
Να σου θυμισω κ.βλακη χαζοπουλε τα γκαζακια στους ιερους ναους των ελληνων μια εβδομαδα πριν το πασχα?
Ξεσηκωθηκες μηπως τοτε?οχι βεβαια..Ουτε μια νυξη για το θεμα.
Τωρα που τα πολυχρωμα σοκολατι ανθρωπακια θιχθηκανε για το κορανι,εσπευσες για συμπαρασταση.
Καλα σου τα ειπε ο αδωνις γεωργιαδης,αλλα αυτος βλεπεις δεν εχει μαζεψει ολους τους προοδευτικους θολοκουλτουριαρηδες να τον χειροκροτουν..
Αφου τους αγαπας και τους συμπονεις τοσο πολυ,αφου η κοπελα που επαιξες στο βιντεο εβριζε τα αλλοδαπα τετραποδα και εβγαζε μισος,γιατι δεν τους παιρνεις στο σπιτι σου,οχι μονο εσυ,αλλα και οι ηλιθιοι που σε χειροκροτουν απο κατω..
Για αλλη μια φορα τα εβαλες με τον καρατζαφερη,που στο κατω κατω ειπε αυτο που θελουν ολοι οι ελληνες πολιτες...

ΕΞΩ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ!!!!

Αλλα βλεπεις,εσυ ο προοδευτικος,ο καλος σαμαρειτης θελεις να βοηθησεις ολους τους ανθρωπους που εχουν αναγκη,λες και οι υπολοιποι ευρωπαιοι ειναι μαλακες που κρατανε τους μεταναστες σε ποσοστο 4% επι του πλυθυσμου.
Εισαι τοσο ανθελληνας τελικα ρε καθικι?
Το καλο που σου θελω,μην πιανεις τα δεξια κομματα στο αθλιο στομα σου,γιατι ,να σαι σιγουρος,μονο ζημια δεν τους κανεις.
Αντιθετα συσπειρωνεις τον κοσμο της δεξιας και τον λα.ο.σ.βλακακο,παρτο χαμπαρι.
Και αφου το πολιτικο συστημα στην ελλαδα δεν σε αντιπροσωπευει και αφου αγαπας τοσο πολυ τα ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΑΝΘΟΥΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ που συνωστιζονται να ερθουν να σε δουνε live και πηγαινετε ολοι μαζι στο μπαγκλαντες,να δεις τι καλη αντιμετωπιση θα εχεις.

ΣΧΟΛΙΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΥ


Θα μας τρελλανει ο Λαζοπουλος; με μισος φωναζουν οι χριστιανοι φυγετε! κ οι μουσουλμανοι με τι πετουσαν πετρες; με αγαπη; κοτσαρει κ τους ανωμαλους ιεροκυρηκες δειχνει κ εναν μαινομενο μπουμπουκο κ εχει δικιο; αλλα ξεχασα ολη η καλη κοινωνια πρεπει να περασει απο το στουντιο να τον χειροκροτησει... Δηλ για να καταλαβουμε ολοι εχουν δικιο κ δικαιωματα σαυτη την χωρα εκτος απο τους εννομους πολιτες της;
'Η μηπως να ανακυρηξουμε το αλανθαστο του παπα στον κ.Λαζοπουλο που παντα τα παρουσιαζει μονο απο την μια μερια; κριμα γιαυτον
--------------------------------------

Πρωτα απ'ολα οφείλουμε ως Ελλήνες και Ευρωπαίοι πολίτες να τους αποδεχτούμε και επιτρέψουμε να ενσωματωθούν οι μετανάστες στην κοινωνία μας.Ποτέ εμείς οι κρυφορατσιστές δεν τους αποδεχθήκαμε αλλά τους χρησιμοποιήσαμε για να κερδίσουμε οφέλη και τους απομονώσαμε για να νιώθουμε ανώτεροι.Αυτό οδήγησε σε γκετοποιήση και εγκληματκότητα.Ετσι αντι τα παιδιά τους να νιώθουν και λίγο Έλληνες αυτο δεν πρόκειται να συμβεί.Σε οτι αφορά τα σύμβολα και τις θρησκεί! ες πρέπει όλοι να είμαστε το ίδιο απέναντι στο νόμο και να υπάρξει αλληλοσεβασμός.Ο κλασσικός μαλάκας νεοέλληνας νομίζει οτι είναι ανώτερος όλων γιατί αυτό το ψέμα του μαθαίνουν απ΄το δημοτικό.Αυτή είναι η ρίζα του κακού.Πότε θα ωριμάσει η κοινωνία μας;Πότε θα καταλάβουμε οτι υπάρχουν και άλλες θρησκείες και πολιτισμοί.Οτι μας ενώνει με τα 10 εκ. Ελλήνων μας χωρίζει απο 6 δισ. ανθρώπων.

----------------------------------------

Μια από τις πιό μέτριες εκπομπές του Λαζόπουλου η αποψηνή.Ανύπαρκος ο αυθορμητισμός, το γέλιο δύσκολα έβγαινε και με αστεία που ήταν στη πλειοψηφία τους σεξιστικού περιεχομένου!Όσον αφορά το θέμα των εκλογών εδώ και 2-3 εκπομπές βλέπουμε μια σαφή στροφή του κυρίου Λαζόπουλου απο τον ΣΥΡΙΖΑ στο κόμμα που είναι υποψήφιος ο φίλος του εδώ και χρόνια,Αντώνης Καφεντζόπουλος.
----------------------------------------
Σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να υπερασπιστώ τον Λαζόπουλο αλλά στο θέμα των μεταναστών απόψεις σαν κι αυτές δεν ταιριάζουν σε νέους ανθρώπους. Η στέγη, η εκπαίδευση, η υγεία και η κοινωνική ασφάλεια είναι αξίες που πρέπει να απολαμβάνουν όλοι οι άνθρωποι ανεξαρτήτως εθνικότητας, θρησκείας και εισοδήματος, όπου και αν αυτοί κατοικούν. Είναι εύκολο να μιλάμε εκ του ασφαλούς έχοντας την δουλειά μας και το σπίτι μας και να ζητάμε από τους μετανάστεÏ! ‚ να φύγουν. πολύ θα ήθελαν και οι ίδιοι να γυρίσουν στην πατρίδα τους αλλά δεν έχουν επιλογή.παντα οι αλλοι φταινε,δεν κοιταμε τα αποτελεσματα τησ κρισησ μασ με αυτουσ που ψηφιζουμε.
υγ. καλα μυαλα
---------------------------------------
Ο "μεγαλος Ελληνας" δισεκατομμυριουχος Λαζοπουλος με αυτα που λεει στα αμορφωτα κοροιδα που τον ακουν θα περασει στην ιστορια ως εθνοκτονος...Μονο που ως τοτε η Ελλαδα θα εχει γεμισει 10000000 λαθρομεταναστες και αυτος θα πινει τα ουισκακια του στην Νεα Υορκη.Ειναι πολλα τα λεφτα το ξερω...και το "εμπορευμα" ερχεται κατα κυματα...
---------------------------------------
Μου φαίνεται ότι ο Λαζόπουλος δεν πατάει πια στην Γη, αντί να έχει την λογική να πει ότι δεν έπρεπε να ψηφιστεί μέσα στους 100 μεγαλύτερους Έλληνες, γιατί άλλοι έχουν προσφέρει πραγματικά μεγαλύτερα και σπουδαιότερα πράγματα στον τόπο μας
αλλά και παγκόσμια από εκείνον, ευχαριστεί τον κόσμο που τον ψήφισε.

Περίμενα Λάκη να μπορείς να ξεχωρίσεις, ότι υπήρχαν άλλοι σημαντικότεροι από εσένα και να το υποδείξεις σε αυτούς που σε ψήφισαν.

Δεν το έκανες όμως, γιατί φαίνεται πως έχεις ψωνιστεί για τα καλά και νομίζεις εαυτόν πραγματικά σημαντικό Έλληνα
---------------------------------------
Είδα την εκπομπή του Λαζόπουλου. Συμφωνώ στο ότι δεν έπρεπε σε καμία περίπτωση οι αστυνομικοί να πατήσουν το Κοράνι. Κάθε άνθρωπος, έχει δικαίωμα να πιστεύει σε όποιον θεό θέλει, και όλοι μας πρέπει να σεβόμαστε το δικαίωμα αυτό. Ίσως οι λαθρομετανάστες να μην μας σέβονται, για τον απλούστατο λόγο ότι δεν τους σεβόμαστε και εμείς. Ίσως αν ζούσαν σε καλύτερες συνθήκες η συμπεριφορά τους να ήταν διαφορετική. Όπως και να χει δεν θεωρώ πως ένας άνθρωπος κρίνεται! από την εθνικότητα του. Υπάρχουν καλοί και κακοί λαθρομετανάστες, καλοί και κακοί Έλληνες...Υπάρχουν καλοί και κακοί ΑΝΘΡΩΠΟΙ
---------------------------------------

Τετάρτη 6 Μαΐου 2009

ΛΑΚΗ,ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΘΩΔΗ,ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΜΙΛΙΑΣ ΕΙΠΕΣ ΚΑΤΙ ΧΘΕΣ.ΓΙΑΤΙ?


Όχι ότι το περιμένα απο τον βλακη χαζόπουλο να ζητήσει συγνώμη-ούτε απο την θώδη αλλά πιο πολύ απο τον Θεσσαλονικιό που είχε πρόβλημα ομιλίας και τον ξεφτίλισε πριν μια εβδομάδα.
Άλλωστε ένας τέτοιος σταρ,δεν ζήτα ποτέ συγνώμη.
Έκανε επίσης αναφορά στο άρθρο του τρωκτικού που τον παρουσίαζε ώς φερέφωνο του σύριζα,φυσικά και δεν το παραδέχθηκε,αλλά γιατι τον αλαβάνο τον κρίνει με τον βαμβάκι ενώ τα άλλα κόμματα τα πυροβόλει αδιακρίτως?(πλην κκε).
Τέλος πάντων,όσο και να προσπαθείς ο τσίπρας και οι φιλοι του,στα ίδια ποσοστα θα μείνουν εκτός αν σε βάλουν κι εσένα στο επικρατείας και φτάσει το 10%!!!!
Πάντως πάλι έδωσες άσχημη εικόνα αφού όλοι περίμεναν να κάνεις μια αναφορά στο παιδί απο την θεσσαλονίκη που είχε προβλημα ομιλίας και τον έκανες ρόμπα.
Επίσης διαψεύθηκες και απο τον μπαμπινιώτη,για το <<βία>> και το <<βιά>> του εθνικού μας ύμνου,αφου εσυ-όπως ήταν αναμενόμενο-πήρες την θέση του άλαβάνου.
Οφειλω πάντως να παραδεχθώ ότι τον κάλεσες στην εκπομπή σου για να σε διαψεύσει,αυτό σε τιμά.
Πάντως ποτέ δεν είναι αργά να ζητήσεις ένα συγνώμη απο αυτούς που έθιξες και χλεύασες στο όνομα της σάτιρας.

από http://spyros1000.blogspot.com/2009/05/blog-post_06.html

ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ:"Η ΣΑΤΙΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ" Μ,μ,μ, Ναι; Ας το κάνουμε κι εμείς λοιπόν!


Ο φίλος μας ο Λάκης τα τελευταία χρόνια αντιμετώπιζε σοβαρό πρόβλημα αραίωσης στην κόμη του. Το κάλυπτε όσο μπορούσε με ειδικές βαφές, τύπου toppik, ωστόσο 3 χρόνια πριν η κατάσταση είχε φθάσει στο απροχώρητο αφού η αραίωση στο μπροστινό μέρος του κεφαλιού του ειδικά, είχε προχωρήσει πολύ. Για αυτό και αποφάσισε να επισκεφτεί μεγάλο τριχοεμφυτευτικό κέντρο της Αθήνας όπου και προέβη σε εμφύτευση μαλλιών πριν από 3 χρόνια και μάλιστα σαββατιάτικα έτσι ώστε να μην γίνει αντιληπτός απο το ευρύ κοινό των επισκεπτών του κέντρου. Υπήρχε όμως ένα σοβαρό πρόβλημα: Μετά από την εμφύτευση και για λίγους μήνες το σημείο υποδοχής είναι σχετικά πρησμένο ενώ οι τρίχες αρχίζουν να βγαίνουν 3-4 μήνες μετά και αυτό ο Λάκης έπρεπε να το καλύψει από το κοινό της εκπομπής του. Για αυτό και επινόησε την ιστορία με την τραγιάσκα του γύφτου την οποία και φορούσε ασταμάτητα όπως όλοι θυμόμαστε πριν 3 χρόνια και για ένα εξάμηνο περίπου. Επίσης, ο Λάκης έδωσε ευχή και κατάρα στους συνεργάτες της εκπομπής του να μην διαδοθεί τίποτα γιατί αλλιώς θα "τους έπαιρνε και θα τους σήκωνε"!Με μια προσεκτική ματιά στις φωτογραφίες του μπορούμε να παρατηρήσουμε ότι οι τρίχες στο μπροστινό μερος του κεφαλιού του και ειδικά στους κροτάφους του είναι φυτευτές, ενώ και οι όχι και τόσο παρατηρητικοί μπορούν να προσφύγουν σε παλαιότερες φωτογραφίες του και να δουν ότι οι κρόταφοι του είναι πιο "ανεβασμένοι" από ότι είναι σήμερα.
Επίσης το γεγονός ότι ρίχνει το μαλλί του πίσω είναι για λόγους "κρυψίματος" των ουλών από το πίσω μέρος του κεφαλιού του, από όπου και πάρθηκαν οι τρίχεςΜ,μ,μ,μ, ΚΑΛΗ η Σάτιρα ε;

ΑΘΕΟΦΟΒΟΣ

απο http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/2009/05/blog-post_9561.html

7 εκ. ευρώ στον κ. Λαζόπουλο.


Στη γύρα είχε βγει ο Λάκης Λαζόπουλος για να βρει εκδότη να του φορτώσει τους «10 μικρούς Μήτσους». Βρέθηκε και πολύ σύντομα ο «Τηλεθεατής» θα προσφέρει τα 50 dvd που προβλέπει η συμφωνία με τον ηθοποιό. Το κόστος; 7 εκατομμύρια. Το πρόβλημα βέβαια είναι ότι ο εκδότης δεν έχει καταλάβει ακόμη ότι τέτοια προγράμματα (χιλιοειπωμένες επαναλήψεις) δεν δελεάζουν τον κόσμο. Γιατί δεν ρωτάει και την κυρία 2004 που μπήκε μέσα; Ακόμη το φυσάει και δεν κρυώνει με την «αποικιακή» συμφωνία που σύναψε με τον <<έξυπνο>> καλλιτέχνη.
Πάντως με τόσα χρήματα το αλ-συριζα-νιουζ,πρέπει να βοηθήσει τους καημένους οικονομίκους μετανάστες,που τόσο έχουν ανάγκη.
Συμφωνείς κ.λαλάκη?

Τετάρτη 29 Απριλίου 2009

Τα αφγανικά παραμύθια του κ. Λαζόπουλου!!


Επί τουλάχιστον ένα χρόνο ο κ.Λαζόπουλος μας έκανε πλυση εγκεφάλου γιά τους καλούς Αλβανούς και τους κακούς ρατσιστές Ελληνες, που έχουμε προκαλέσει τόσα κακά στους οικονομικούς μετανάστες και καμιά φορά,μερικοί απο αυτούς να παρεκτρέπονται,πάντα όμως έφταιγε ο ΕΛΛΗΝΑΣ.Σίγουρα ο κ.Λαζόπουλος από τις προσωπικές επαφές που είχε μαζί τους διαμόρφωσε και την γνώμη του και δεν έχανε ευκαιρία να μας την επαναλαμβάνει σε κάθε εκπομπή του.Τώρα τι έγινε ξαφνικά και η ΑΡΕΙΑ ΦΥΛΗ είναι οι Αφγανοί.Εχει καμιά εμπειρια μαζί τους,έχει ποτέ πάει ΜΕΝΑΝΔΡΟΥ,ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ,ΠΛΑΤΕΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ,ΝΑ ΔΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΦΓΑΝΟΥΣ ΠΡΕΖΕΜΠΟΡΟΥΣ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ.Εχει έρθει ποτέ να ρωτήσει εμάς που ζουμε εκεί την γνώμη μας?Εχει ποτέ ρωτήσει κανένα που έχει νοικιάσει σπίτι σε Αφγανό πως του το παρέδωσε?Δυστυχώς σε αυτες τις περιοχες, άμα έχεις σπίτι, μόνο σε κανένα Αφγανό μπορείς να το νοικιάσεις,εσείς κ.Λαζόπουλε πως το βλεπετε, θα μένατε ποτέ στη ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ?Είναι τελικά πολιτικοί πρόσφυγες οι Αφγανοί?Η χώρα μας νομίζω είχε πολλούς πολιτικούς προσφυγές τα τελευταία 40 χρόνια,πήγανε στις χώρες που τους φιλοξένησαν να πουλάνε ναρκωτικά?παίρναν τις κόρες τους και τις γυναίκες τους και τις κάνανε ιερόδουλες?ελάτε κ.Λαζόπουλε ένα βράδυ να το δείτε!!Φταίνε οι Ελληνες επειδή δεν τους φέρονται καλά και για εκδίκηση κάνουν τις γυναίκες τους πόρνες?Τα κάνανε αυτά οι Ελληνες πρόσφυγες κ.Λαζόπουλε?Το ξερετε ότι το μόνο που τους νοιάζει είναι να φτάσουν στην ΣΚΑΝΔΙΝΑβΙΑ ώστε λόγω τους συστήματος εκεί να μην δουλεψουν ποτέ στην ζωή τους!!ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ,ΑΦΟΥ Η ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ Η ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΣΑΝ ΖΩΑ!!ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΠΙΕΙΚΗΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ Κ.ΛΑΖΟΠΟΥΛΕ,ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΕ ΑΛΛΑ ΣΤΕΚΙΑ!!

Η παιδαριώδης και επικίνδυνη σκέψη του Λαζόπουλου- Γελοιότητα, Αλητεία, Ανικανότητα..


Ξανακτύπησε ο Λαζόπουλος! Αυτή τη φορά όμως αποκαλύφθηκε η παιδαριώδης, ευθύγραμμη, ισοπεδωτική και επικίνδυνη σκέψη του σε όλο της το μεγαλείο. Παρά την τεράστια πρόοδο που έχει κάνει η ανθρώπινη σκέψη τα τελευταία τρεις χιλιάδες χρόνια, ο Λαζόπουλος παραμένει ανεπηρέαστος και εξακολουθεί να ερμηνεύει τα πολιτικά και κοινωνικά φαινόμενα στη βάση απλοϊκών και παιδαριωδών σχημάτων σκέψης του τύπου άσπρο-μαύρο, καλό-κακό. Για παράδειγμα έχουμε και λέμε εξ ορισμού:Μαθητές-φοιτητές=καλοί. Δάσκαλοι-Καθηγητές=κακοί.

Συνδικαλιστής=καλός. Επιχειρηματίας=κακός.

Πολιτική =κακή. ΣΥΡΙΖΑ πολιτική=καλή.

Νέος=καλός. Μεγάλος =κακός. Τσίπρας είναι νέος άρα είναι καλός, όπερ εδεδείξε! Έλα Λόλα πάρε μήλο άσε τόπι!

Μέχρι εδώ, πραγματικά κρατάμε όλοι τη κοιλιά μας από τα γέλια.. Όμως υπάρχουν και άλλα σχήματα σκέψης του Λαζόπουλου που κάθε άλλο παρά είναι για γέλια όπως το πιο ..βαθυστόχαστο και επαναστατικό του

Βία=Εξέγερση. Μη βία =Συντήρηση(!)

Τώρα τα πράγματα αρχίζουν να γίνονται σοβαρά και επικίνδυνα γιατί ο Λαζόπουλος δεν είναι απλώς ένας άκρατος λαϊκιστής. Είναι φορέας εξουσίας και μάλιστα της πιο ισχυρής και ανεξέλεγκτης, της τηλεοπτικής. Επηρεάζει την κοινή γνώμη και πολύ περισσότερο τους νέους τους οποίους στην πραγματικότητα απλώς χρησιμοποιεί γιατί έχει τούς λόγους του. Προσπαθεί να ταυτίσει το προφίλ του με την κοινωνική αμφισβήτηση και την αντίσταση στο κατεστημένο! Το σχήμα σκέψης είναι και εδώ το ίδιο παιδαριώδες αλλά δυστυχώς επικοινωνιακά αποτελεσματικό. Νέος=Αμφισβήτηση. Λαζόπουλος υποστηρίζει νέους, άρα Λαζόπουλος αμφισβητεί σύστημα(!) Εδώ τώρα όλοι, μαζί και ο Κοντομηνάς, κυλιόμαστε κάτω και προσπαθούμε να ανασάνουμε από τα γέλια.. Τούχει κάτσει για τα καλά του φουκαριάρη ότι δεν είναι απλώς ένας σύγχρονος Αριστοφάνης αλλά και ένας επαναστάτης Αριστοφάνης! (στην γελοία «ψηφοφορία» για τους «Μεγάλους Έλληνες» του Αλαφούζου “συναγωνίστηκε” με τον Αριστοφάνη και το δέχτηκε φυσικά χωρίς ίχνος ντροπής!) Μόνο που ο Αριστοφάνης σατίριζε τους πραγματικά ισχυρούς της εποχής του και όχι τα ψώνια και τους δυστυχισμένους της τηλεοπτικής μας ζωής. Το ότι ο Λαζόπουλος σατιρίζει και κάποιους πολιτικούς, αυτό φυσικά δεν είναι καινούργιο. Τουλάχιστον από τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο και μετά η επιθεώρηση έχει να επιδείξει αριστουργήματα πολιτικής σάτιρας..

Κάτω λοιπόν από τέτοιες ιδιοτέλειες και παιδαριώδη σχήματα σκέψης ερμήνευσε και το μακελειό στου Ρέντη από τον άρρωστο σπουδαστή-πιστολά. Γιατί άρρωστος ήταν ο αυτόχειρας και όχι επαναστάτης όπως τον παρουσίασε ο Λαζόπουλος. Ένας άρρωστος που βυθίστηκε στην πιο σκοτεινή πλευρά του εαυτού του όπου θα μπορούσαμε να βυθιστούμε όλοι μας. Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην θέλει την καταξίωση και την αναγνώριση του. Αυτήν την καταξίωση και αναγνώριση που εισπράττουμε κυρίως μέσα από το βλέμμα του «άλλου». Όλοι μας ανεξαιρέτως, στον ένα ή στον άλλο βαθμό, επιδιώκουμε την αναγνώριση μας με τον άλφα ή βήτα τρόπο. Κάποιοι, ελάχιστοι ευτυχώς, φτάνουν στα άκρα και περνάνε στα σκοτεινά μονοπάτια της ψυχοπαθολογίας. Μπορούν και να εκδικηθούν και να σκοτώσουν για την αναγνώριση που δεν βρίσκουν, ακόμα και να αυτοκτονήσουν ως έσχατη πράξη καταξίωσης στα μάτια των «άλλων». Όπως γίνεται ιδιαιτέρως στην Αμερική, όπου η οπλοφορία διευκολύνει τέτοιες εκρήξεις βίας, αλλά και στη Γερμανία, Γαλλία, Φιλανδία, κλπ. Πρόκειται σαφώς για ακραίες ψυχοπαθολογικές περιπτώσεις που συμβαίνουν και στις καλύτερες των οικογενειών όπως λέμε, ανεξαρτήτως πολιτικών συστημάτων, εποχών και πολιτισμών. Φυσικά τα φαινόμενα αυτά μπορούν να γίνουν πρότυπα μίμησης και να διαιωνιστούν μέσα από τα μίντια..

Αυτό ακριβώς κάνει ο Λαζόπουλος και κάτι χειρότερο. Προβάλει τον άρρωστο ως «θυμωμένο νέο» για το σύστημα και παρουσιάζει την βία της ανθρώπινης ψυχοπαθολογίας ως «εξέγερση». -Θα έχουμε και άλλα τέτοια, μας προειδοποιεί. Φυσικά και θα έχουμε όταν ανεύθυνοι και επικίνδυνοι λαϊκιστές σαν και σένα Λαζόπουλε προβάλουν τέτοιες ψυχοπαθολογικές συμπεριφορές ως επαναστατικές. Επόμενο δεν είναι, κάποιο άρρωστο παιδί να επιχειρήσει να καταξιωθεί με τον ίδιο τρόπο;

Από δω και στο εξής λοιπόν για κάθε τέτοιο πυροβολισμό, για κάθε τέτοια βία και μακελειό στην Ελλάδα, θα ξέρεις ότι είσαι ο ηθικός αυτουργός! Η επανάσταση δεν γίνεται με πορδές και μπάχαλο κε Λαζόπουλε υποκριτή! Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία. Θέλει αγώνα και θυσία όχι βόλεμα και εξουσία. Θέλει γνώση και αμφισβήτηση και προπαντός κριτική σκέψη και όχι ευθύγραμμη, ιδιοτελή και εμπαθή.. Δεν «ενοχλείς» έτσι το σύστημα κε Λαζόπουλε και το ξέρεις. Απλώς εγκληματείς!

ΑΛΑΒΑΝΟΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ.


ΛΟΙΔΩΡΕΙ ΚΑΙ ΥΒΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ. ΚΑΙ ΔΕ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ Ο ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟΣ "ΦΟΥΣΤΗΣ"


Νομίζει ότι είναι μάγκας. Ότι μπορεί να κρίνει τους πάντες. Νομίζει ότι όλοι όσοι σατυρίζει βρίσκονται στο επίπεδο της Σαρρή και του Κούγια.
Απόψε ο "τσου ρε Λάκης" υπέπεσε σε ένα βαρύτατο ολοίσθημα. Προσπάθησε να λοιδωρήσει και να εξευτελίσει το κύρος , την σημασία και το ρόλο του αστυνομικού σώματος στην έννομη τάξη. Έδειξε πλάνα από την εκπαίδευση της ομάδας "Δέλτα"(τα οποία δεν έπρεπε να έχουν δοθεί στη δημοσιότητα από την ΓΑΔΑ και ήταν λάθος του επικεφαλής της που δόθηκαν)και χασκογέλαγε την ώρα που οι αστυνομικοί εκπαιδεύονταν. Και γέλαγε μαζί του και το πλήθος που τον παρακολουθούσε.
Δεν γέλασαν όμως οι συγγενείς του άτυχου Σπύρου Θεοδώρου που δίνει αγώνα ζωής στην εντατική και οι συνάδερφοί του που δίνουν την ψυχή τους στο δρόμο του εγκλήματος.

Ο κ.Λάκης Λαζόπουλος δεν έχει δικαίωμα να κρίνει τους κυνηγούς του εγκλήματος. Ο άνθρωπος που το 2000 ήταν στο κότερο της κόκας, δεν έχει δικαίωμα να μιλάει για νόμο και εφαρμογή του.

Ο υπηρέτης νταβαντζηδων εκδοτών που πληρώνεται με εκατομμύρια "βρώμικο χρήμα" δεν έχει δικαίωμα να κάνει ηθικιστικές αναλύσεις για παιδιά της ομάδας "Δέλτα" που παλεύουν με 900 ευρώ για να έχει ο ίδιος οικιακή ειρήνη στις βίλες του.
Εαν κάποιος από την ΕΛΑΣ τον δει στον δρόμο, ας τον φτύσει. Για να καταλάβει το αποψινό του ατόπημα.
Γιατί οι καθαροί και έντιμοι αστυνομικοί δεν είναι δυνατόν να δέχονται κριτική από έναν "αμφί"...

INSIDER(Εαν έχεις περιέργεια ρώτα στην πιάτσα σου να μάθεις ποιος είμαι κύριε Λαζόπουλε). 'Ετσι με ξέρουν οι "μυημένοι".

ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΣ. ΣΑΤΥΡΑ ΕΙΝΑΙ. ΔΕΝ ΤΟ ΕΝΝΟΟΥΜΕ. ΚΑΛΟ. ΕΤΣΙ ΚΥΡΙΕ ΛΑΖΟΠΟΥΛΕ; ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΟΜΙΣΜΑ Η "ΠΛΗΡΩΜΗ ΣΟΥ".

Αναδημοσιευεται απο εδώ

Συνοψίζοντας για τον λάκη...


Η διαδρομή των δημοσίων προσώπων είναι πάντα ασύμμετρη, πολυεπίπεδη, με λαμπρές στιγμές και μελανά σημεία. Αν είσαι έντιμος δεν μπορείς να εκφέρεις κριτική άποψη με μια φράση. Τα ‘’μπράβο’’ και τα ‘’ουστ’’ αξίζουν για συγκεκριμένες πράξεις ή θέσεις τους αλλά πολύ σπάνια για τη συνολική παρουσία τους. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τον κ. Λάκη Λαζόπουλο.
Χαρισματικός αλλά εμπαθής, λαϊκός στα γούστα αλλά αριστοκράτης στις συναναστροφές, υπέροχος στις περιγραφές του αλλά λαϊκιστής στις επισημάνσεις του. Ένας μεγάλος συγγραφέας και ένας καλός ηθοποιός στη συσκευασία του ενός.
Επικαλείται τη σάτιρα αλλά κατρακυλάει στο χόλο. Γενναιόδωρος αλλά και κακιασμένος. Ανένταχτος κομματικά αλλά με κομματικές εμμονές. Κατακεραυνώνει όσους θέλουν να.. ποδηγετούν αλλά υποπίπτει σε παλιοκαιρίσιο διδακτισμό. Σιχτιρίζει την AGB αλλά διψάει για τηλεθέαση. Τρελαίνεται με τα τηλεσκουπίδια αλλά τα χρησιμοποιεί. Σύγχρονος καλλιτεχνικά αλλά ‘’σιγουράντζας’’.
Ξεχειλίζει από ταλέντο αλλά υπολείπεται σε θάρρος. Τσακίζει τους πολιτικά αμαρτήσαντες αλλά δεν αγγίζει τους μεγιστάνες του πλούτου. Κράζει τον νεοπλουτισμό αλλά αγαπάει το χρήμα. Συγκρούεται χωρίς έλεος αλλά κάνει πίσω όταν κάποιος αποφασίσει να περάσει την κόκκινη γραμμή των αναφορών στην προσωπική του ζωή.
Γίνεται προξενητής του καλού ελληνικού τραγουδιού στους νέους ανθρώπους αλλά ξεπέφτει σε τυφλό κόλακα της νεότητας. Θαυμάζει τον αυθορμητισμό της αλλά αποκρύπτει τον παρορμητισμό της. Υμνεί την αθωότητα της αλλά ψάχνει ιδεολογικά καλούπια να την διοχετεύσει. Υποκλίνεται στην αγνότητα της αλλά αρνείται κάθε πιθανότητα πλάνης της. Έχει εξιδανικεύσει τη νεότητα ως αξία νομίζοντας πως έτσι δροσίζει την ελληνική κοινωνία με φρέσκο αέρα. Αγοράζει απλώς συμπάθεια συνεισφέροντας στη δημιουργία μιας νέας γενιάς εγωκεντρικών πολιτών.
Το πιο μελανό σημείο του δημόσιου λόγου του είναι ο εξωραϊσμός της κοινωνικής βίας. Θωπεύει τις μολότοφ και κατηγοριοποιεί τον κοινωνικό θυμό. Χειροκροτεί την αντίδραση χωρίς να μπορεί να προτείνει δράση. Χαμογελάει στην άρνηση θεωρώντας την λύση. Υποκινεί τη λογική της βαριοπούλας έχοντας την ψευδαίσθηση πως αγαπάει τον Γκάντι!
Λάκης Λαζόπουλος. Ένας μεγάλος καλλιτέχνης με άνιση παρουσία. Δεν θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά από κάποιον που λατρεύει την Ανθούλα αλλά προτιμάει να κάνει παρέα τη Γιάννα!

Λάκη μου είσαι οφ-σαιντ!!!


Πλέον ο Λάκης θέλει να λέγεται ανοιχτά ότι είναι φερέφωνο του ΣΥΡΙΖΑ. Κάθε Τρίτη θα κάνει προσπάθεια να τον σηκώσει τον Αλαβάνο. Αλλά σήμερα δι΄πεπραξε ένα μεγάλο ατόπημα. Έπιασε στο στόμα του τον Διονύσιο Σολωμό. Και δεν μπορείς να μεταφράζεις Λάκη Λαζόπουλε όπως γουστάρεις εσύ τον Σολωμό. Δεν είναι η Χρύσα Ρώπα , ο Σολωμός για της γράφεις παραστάσεις στα μέτρα σου. Επειδή λοιπόν ο Λάκης επανέφερε το θέμα του εθνικού ύμνου και είπε τι λέει ο Μπαμπινιώτης θα του πούμε τι έγραφε ο ΙΔΙΟΣ ο Σολωμός στις σημειώσεις του.

Πάμε λοιπόν.

Διαβάστε:



"Διονύσιος Σολωμός, Σημειώσεις του Ποιητή (Ύμνος εις την Ελευθερίαν):

"Το ια (β ί α), το εει (ρέει), το το αϊ (Μάϊ) και τα εξής, όταν ΔΕΝ είναι εις το τέλος του στίχου, δεν κάνουν παρα μία συλλαβή."

O Π.Mπουκάλας στη Καθημερινή γράφει: "O Στυλιανός Αλεξίου σημειώνει ότι το «όψη που με βία μετράει τη γη» είναι ιταλισμός, παράγωγος του «missurar la terra con lo guardo» και "Πώς μετρά τη σκλαβωμένη γη το βλέμμα της Ελευθερίας; Με πάθος, με λαχτάρα, με στέρεη αποφασιστικότητα, σαν να θέλει να την ελευθερώσει με μια ματιά, μια φλογισμένη ματιά, βίαιη, σαρωτική"·

Τεράστιο λάθος του Λάκη που πήγε να βγάλει λάδι τον Αλαβάνο για ένα θέμα που έχει λήξει και ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ εκτέθηκε. Και χρησιμοποίησε μια εκπομπή που κάνει 60% για να πείσει τον κόσμο τι έλεγε ο Σολωμός.

Μην ξεχάσουμε να σου πούμε Λάκη ότι ο εθνικός μας ποιητής γράφει σε κάθε στίχο άλλα πράγματα. Στον συγκεκριμένο ο Σολωμός λέει αυτό που γράψαμε. Τι πρέπει να κάνει; Να σηκωθεί από τον τάφο για να το εξηγήσει; Έλεος πια ρε συ Λάκη. Αγάπησες τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά μην τον επιβάλεις μέσα από τις εκπομπές σου. Δεν κάνει.

www.troktiko.blogspot.com

Τετάρτη 4 Μαρτίου 2009

Mία απο τα ίδια...


Τι είδαμε χθες στην εκπομπή του απόλυτου ηγέτη της σάτιρας?
το λέει και ο τίτλος.
Αλλωστε ο Λάκης είναι γνωστό τσιράκι του τσιπρα.
Yποστήριξε τους Αφγανούς οι οποίοι έχουν ρημάξει την πάτρα.(Αλήθεια, αφού τους λυπάται τόσο, γιατί δεν τους βοηθά οικονομικά και ηθικά ο ίδιος?)
NΔ-Πασοκ δεν έχουν προοπτική σαν κομματα,το κκε είναι παλαιομοδίτικο ,ο λα.ο.ς δεν υφίσταται πολιτικά σαν ιδεολογία.
Μόνο ο συνασπισμός είναι η λύση, αφού τα "έψαλλε" στον Αλαβάνο για τα χαμηλά ποσοστά του κόμματος.
Αναφέρθηκε σε "αυτά" τα παιδιά, που είναι οι σύγχρονοι Ρομπέν των σουπερμαρκετ,οι οποίοι ασταμάτητα λεηλατούν καταστήματα και μοιράζουν τα κλεμμένα.
Απέφυγε όμως να αναφέρει ,από τα ίδια αυτά παιδιά, την φωτιά στα βαγόνια του ΗΣΑΠ(αλήθεια λακη,6 εκ ευρώ ζημιά, ποιος θα την πληρώσει?)
Αναφέρθηκε στην τρομοκρατική οργάνωση "σέχτα επαναστατών" και έσταζε το στόμα του μέλι, διαφωνώντας με τις δολοφονίες(κατά βάθος του αρέσει, είμαι σίγουρος).
Τέλος, αφού σατίρισε τον Παπανδρέου και την κυβέρνηση, κάλεσε όλους τους τηλεθεατές να τους μαυρίσουν, σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια να ανεβάσει τα ποσοστά του τσίπρα.
Άσε Λάκη, σε κατάλαβε πλέον ο κόσμος ,και η πολιτική προπαγάνδα δεν πέρνα.
Ευτυχώς υπάρχει η θώδη και ο δρυμούσης και η εκπομπή σου κρατεί ακόμα κάποιο τηλεοπτικό κοινό για να έχεις λόγο ύπαρξης στο γυαλί.
Μόδα είσαι, θα περάσεις…